Přidání příspěvku
V návštěvní knize je 2778 příspěvků, poslední byl přidán dne 5. 12. 2008 10:08
K.L. 25. 2. 2008 20:24
Pane |Císaři,proč také lžete,já jsem hned na začátku neřekla,že nebudu s ničím souhlasit.Probíhalo ta,m hlasování o něčem,kde jsem řekla,že sama o tom rozhodovat nebudu a že to musím zkonzultovat s ostatními členy,neb jich máme nejvíc a v tom pan Jahoda vylétl a řekl to co řekl,proč všichni všechno překrucujete.Sama jsem Vám před odchodem řekla,že si podám stížnost na výrok p.Jahody.Nikdo mne nezastavil,všichno jste se rozprchli si koupit něco k jídlu!
K.L. 25. 2. 2008 20:20
Paní Procházková,to snad nemyslíte vážně,že za mnou pan předseda šel,abych se vrátila!Po vyřčení pana Jahody,kdy mi byl předhozen řád a v něm podtržena část úryvku o tom,že členy RKČR schvaluje předsednictvo a že pobočka je neplatná,vzhledem k tomu,že p.Buchtová nebyla předsednictvem schválena a tudíž nemohla být na ustavující schůzi,/jak jsem již psala,p.Zavoralová se tomu usmívala/,jsem řekla,že v tom případě odcházím,jelikož nejsem zástupce pobočky,jak mi oznámil p.Jahoda.A pan Cach nešel za mnou,ale šel do auta,kde se chtěl podívat do šanonu,kde byla přihláška p.Buchtové,kdy vstoupila.A sám byl velmi překvapen výrokem p.Jahody,neb si okamžitě uvědomil,co pan Jahoda vyvolal.Tak mi tady nevnucujte před ostatními,že za mnou šel proto,abych se vrátila.To je sprostá lež!!!
Gery K. 25. 2. 2008 20:07
Jednu chvíli jsem si myslel, že se konečně po nedělní schůzi vše v lepší obrátilo a že teď už půjde jenom o psy. Studenou sprchou byl opět příspěvek p. Ludvíkové. Je hezké, že chce stále nějakou funkci, ale myslím si, možná se mnou souhlasí i jiní, že ideální stav by byl, kdyby zůstala řadovým členem RKČR.
Buchta 25. 2. 2008 20:04
Pane Šmejkal, konečně jasné vysvětlení stanov, bodu 6 k pozvánce zveřejněné na ČS. Děkuji. Ohledně Vašich připomínek k pobočce Victoria. Na základě Vašeho upozornění byly závady na založení pobočky odstraněny. Pokud si myslíte, že je potřeba aby svolala pobočka novou ustanovující schůzi, rádi to uděláme.
Pane Šmejkal, jste opravdu na omylu s přesvědčením, že by naše pobočka chtěla jen rýpat a napadat rozhodnutí vedení. Pokud se zamyslíte, tak Vám musí být jasné, že druhé předsednictvo by se nedalo dohromady k vůli dalším volbám. I 1.12.07 při volbách, byl problém vůbec všechny funkce obsadit a ani se neobsadily. To prosím ještě ani nebyly jak tvrdíte Vy, útoky na pobočky a předsednictvo. Pokud berete můj výrok ohledně poboček za přímý útok na vaši pobočku nemám co zvažovat. Jen jsem uvedl to, co bylo na schůzi poboček presentováno. Pokud pan Jahoda mluvil o stanovách ČKS, co s tím měla společného moje dcera? A pokud se týká toho, co jsem já udělal pro lidi, tak si myslím, že určitě víc, než Vy.
Pane Šmejkal, jste opravdu na omylu s přesvědčením, že by naše pobočka chtěla jen rýpat a napadat rozhodnutí vedení. Pokud se zamyslíte, tak Vám musí být jasné, že druhé předsednictvo by se nedalo dohromady k vůli dalším volbám. I 1.12.07 při volbách, byl problém vůbec všechny funkce obsadit a ani se neobsadily. To prosím ještě ani nebyly jak tvrdíte Vy, útoky na pobočky a předsednictvo. Pokud berete můj výrok ohledně poboček za přímý útok na vaši pobočku nemám co zvažovat. Jen jsem uvedl to, co bylo na schůzi poboček presentováno. Pokud pan Jahoda mluvil o stanovách ČKS, co s tím měla společného moje dcera? A pokud se týká toho, co jsem já udělal pro lidi, tak si myslím, že určitě víc, než Vy.
M. Cisar 25. 2. 2008 19:52
Franto,
Promin preklep, spravne melo byt: Za zaslani fota, (treba digitalem) prukazky predem diky.
Promin preklep, spravne melo byt: Za zaslani fota, (treba digitalem) prukazky predem diky.
M. Cisar 25. 2. 2008 19:37
Franto, ver tomu, nbo ne, chtel jsem ja Dasa a myslim vsichni na teto schuzce k necemu dojit. Snad ti bude stacit jedno, pri prichodu jsem hlasite a zretelne pozdravil, Ja Dasa i p. Jahoda. VSICHNI, az na p. Ludvikovou stejne odpovedeli. Ani na jasny a zretelny pozdrav neodpovedela. Tak vypadal zacatek schuze. Slova o kterych pises, ty padla cca 1/2 hod. po zacatku schuze. Pri prvnim hlasovani. Vsichni pro, p. Ludvikova proti, na otazku proc? odpoved nejsem poverena. Tak to zkratka je. Za uaslani fota, (treba digitalem) prukazky predem diky.
Josef Šmejkal 25. 2. 2008 19:29
Vážený pane Buchta
Myslím, že se snažíte zase jen vyprovokovat nějakou hádku, tak si laskavě nejdřívě pořádně přečtěte vyjádření KRK, zde se píše, že bonitace poboček byla schválena k bodu ž. 6 stanov klubu , kde se hovoří o tom ,že:
Klub se organizačně dělí na regionální pobočky bez vlastní právní subjektivity, s cílem přispět k aktivizaci činnosti členské základny v pořádání chovatelských akcí a v intenzifikaci výcviku psů. Povšimněte si prosím části chovatelských akcí, to jsou právě ty zmiňované bonitace a tudíž změna stanov podle bodu 12 programu VČS, - do stanov by se mělo doplnit - pořádání bonitací pobočkami v počtu 1 za rok.
Jinak pokud jde o pobočku Victoria, tak ještě tedy k zápisu z její ustavující schůze, kde jsem v prohlášení pobočky Nova informoval o porušení org. řádu čl. 13, kde jste na ustavující schůzi nezvolili jednatele,hospodáře. Toto jste dali dopořádku, ale stejně jste v porušení článku 13 pokračovali a to v tom, že jste si dali jako podmínku pro nové členy souhlas 2/3 členů zakládajících pobočku-Novým členem již ustanovené pobočky ?Victória? se zájemce stane,souhlasí ?li nejméně 2/3 zakládajících členů,kteří byli přítomni na 1.ustavující schůzi dne 17.2.2008 v Říčanech u Prahy a porušení druhé je tady :
-pobočka musí být založena na ustavující schůzi,kde si členové zvolí svého zástupce pro jednání s předsednictvem RKČR,KRK a pobočkami, zde jste opět ignorovali organizační řád čl. 13,protože jste vypustili jednatele a hospodáře. Pokud mi chcete tvrdit, že se jedná o vnitřní směrnice pobočky, tak s nimi porušujete org. řád klubu a to je v rozporu se zakládáním poboček.
Z tohoto důvodu je pobočka Victoria stejně neplatná, kdybyste raději svolali novou schůzi a splnili podmínky tak, jak je uvedeno v org. řádu a pořád jen nerýpali a nechovali se jak malé děti, udělali byste líp. Kdyby paní Ludvíková neutekla, tak by se toto vše ještě dověděla, ale prásknout dveřmi, začít vyhrožovat, to nevhodné.
Vzhledem k tomu, že jsem Vás vždy měl za slušného a rozumného člověka, věřím, že přestanete vyhledávat spory a přiznáte neplatnost pobočky alespoň z důvodů co jsem zde uvedl.
Ještě na závěr, kdybyste raději místo osobních sporů nechal pobočky v klidu pracovat, tak uděláte líp, jo a jetště něco, udělal jste někdy pro lidi tolik co ty pobočky ?
V tmto konkrétním případě beru tento Váš příspěvek jako přímý útok na naší pobočku a byl bych rád, kdybyste vše zvážil.
Ještě Vám určitě paní Ludvíková neřekla, že pan Jahoda mluvil o stanovách ČKS a ne klubu, to by slyšela, kdyby držela emoce na uzdě.
Přeji hezký den a doufám, že ti normální a obyčejní jako my pochopí co jsem měl tímto příspěvkem na mysly.
Myslím, že se snažíte zase jen vyprovokovat nějakou hádku, tak si laskavě nejdřívě pořádně přečtěte vyjádření KRK, zde se píše, že bonitace poboček byla schválena k bodu ž. 6 stanov klubu , kde se hovoří o tom ,že:
Klub se organizačně dělí na regionální pobočky bez vlastní právní subjektivity, s cílem přispět k aktivizaci činnosti členské základny v pořádání chovatelských akcí a v intenzifikaci výcviku psů. Povšimněte si prosím části chovatelských akcí, to jsou právě ty zmiňované bonitace a tudíž změna stanov podle bodu 12 programu VČS, - do stanov by se mělo doplnit - pořádání bonitací pobočkami v počtu 1 za rok.
Jinak pokud jde o pobočku Victoria, tak ještě tedy k zápisu z její ustavující schůze, kde jsem v prohlášení pobočky Nova informoval o porušení org. řádu čl. 13, kde jste na ustavující schůzi nezvolili jednatele,hospodáře. Toto jste dali dopořádku, ale stejně jste v porušení článku 13 pokračovali a to v tom, že jste si dali jako podmínku pro nové členy souhlas 2/3 členů zakládajících pobočku-Novým členem již ustanovené pobočky ?Victória? se zájemce stane,souhlasí ?li nejméně 2/3 zakládajících členů,kteří byli přítomni na 1.ustavující schůzi dne 17.2.2008 v Říčanech u Prahy a porušení druhé je tady :
-pobočka musí být založena na ustavující schůzi,kde si členové zvolí svého zástupce pro jednání s předsednictvem RKČR,KRK a pobočkami, zde jste opět ignorovali organizační řád čl. 13,protože jste vypustili jednatele a hospodáře. Pokud mi chcete tvrdit, že se jedná o vnitřní směrnice pobočky, tak s nimi porušujete org. řád klubu a to je v rozporu se zakládáním poboček.
Z tohoto důvodu je pobočka Victoria stejně neplatná, kdybyste raději svolali novou schůzi a splnili podmínky tak, jak je uvedeno v org. řádu a pořád jen nerýpali a nechovali se jak malé děti, udělali byste líp. Kdyby paní Ludvíková neutekla, tak by se toto vše ještě dověděla, ale prásknout dveřmi, začít vyhrožovat, to nevhodné.
Vzhledem k tomu, že jsem Vás vždy měl za slušného a rozumného člověka, věřím, že přestanete vyhledávat spory a přiznáte neplatnost pobočky alespoň z důvodů co jsem zde uvedl.
Ještě na závěr, kdybyste raději místo osobních sporů nechal pobočky v klidu pracovat, tak uděláte líp, jo a jetště něco, udělal jste někdy pro lidi tolik co ty pobočky ?
V tmto konkrétním případě beru tento Váš příspěvek jako přímý útok na naší pobočku a byl bych rád, kdybyste vše zvážil.
Ještě Vám určitě paní Ludvíková neřekla, že pan Jahoda mluvil o stanovách ČKS a ne klubu, to by slyšela, kdyby držela emoce na uzdě.
Přeji hezký den a doufám, že ti normální a obyčejní jako my pochopí co jsem měl tímto příspěvkem na mysly.
Buchta 25. 2. 2008 19:21
Dáši, ať se to zdá nepravděpodobné a v nesouladu s mojí povahou asi bych po výroku pana Jahody vystřelil ze schůze taky.
Buchta 25. 2. 2008 19:18
Mílo,
zřejmě si každý vysvětlujeme Organizační řád po svém. Že je ČS. nejvyšším orgánem nezpochybňuji ani v tom nejmenším. Otevři si prosím Tě Organizační řád na stránkách RKČR a tam se dočteš, že musí být program schůze zveřejněn tři týdny před zahájením schůze. Je jedno které body kam patří, do jakého řádu. Pokud se opravdu mýlím, prosím vysvětli mě to ale laicky. Samozřejmě, že číslo průkazky Ti pošlu . Jen prosím nezlob se, že to není průkazka mojí paní ale mojí dcery. Když už se pan Jahoda chce na někom vozit, tak ať si alespoň ověří v jakém vztahu uvedená osoba vůči mě je. Co se týká poboček a Bonitací. Mílo, naše pobočka, ať ji předsednictvo příjímá nebo ne, má zrovna takový zájem na tom, aby se plemeno RTW rozvíjelo a podporovalo. Nevěřím tomu, že by paní Ludvíková došla na schůzi a její první slova byla, že s ničím nesouhlasíme. Paní Ludvíková měla přichastané podklady ohledně financování poboček, úspor RKČR a spoustu dalších návrhů. Pokud ale začne schůze tím, že naše pobočka je neprávoplatná, tak její reakce byla na místě.
zřejmě si každý vysvětlujeme Organizační řád po svém. Že je ČS. nejvyšším orgánem nezpochybňuji ani v tom nejmenším. Otevři si prosím Tě Organizační řád na stránkách RKČR a tam se dočteš, že musí být program schůze zveřejněn tři týdny před zahájením schůze. Je jedno které body kam patří, do jakého řádu. Pokud se opravdu mýlím, prosím vysvětli mě to ale laicky. Samozřejmě, že číslo průkazky Ti pošlu . Jen prosím nezlob se, že to není průkazka mojí paní ale mojí dcery. Když už se pan Jahoda chce na někom vozit, tak ať si alespoň ověří v jakém vztahu uvedená osoba vůči mě je. Co se týká poboček a Bonitací. Mílo, naše pobočka, ať ji předsednictvo příjímá nebo ne, má zrovna takový zájem na tom, aby se plemeno RTW rozvíjelo a podporovalo. Nevěřím tomu, že by paní Ludvíková došla na schůzi a její první slova byla, že s ničím nesouhlasíme. Paní Ludvíková měla přichastané podklady ohledně financování poboček, úspor RKČR a spoustu dalších návrhů. Pokud ale začne schůze tím, že naše pobočka je neprávoplatná, tak její reakce byla na místě.
D.P. 25. 2. 2008 19:07
Franto,píšeš
cituji: tak tam byli další, kteří to měli okamžitě řešit, ještě za přítomnosti Ludvíkové na schůzi...
a to ji tam měli dotáhnout párem koní,když v minutě vystřelila plivajíc vyhrůžky všeho druhu? Neviděla,neslyšela.. Chtěla bych tě vidět,jak bys to udělal...
cituji: tak tam byli další, kteří to měli okamžitě řešit, ještě za přítomnosti Ludvíkové na schůzi...
a to ji tam měli dotáhnout párem koní,když v minutě vystřelila plivajíc vyhrůžky všeho druhu? Neviděla,neslyšela.. Chtěla bych tě vidět,jak bys to udělal...
M. Cisar 25. 2. 2008 18:59
Franto pises:Jestliže chci cokoliv změnit v ORGANIZAČNÍM ŘÁDU, musí být členové informováni VEŘEJNĚ TŘI TÝDNY před zahájením členské schůze a ta jako nejvyšší orgán teprve schvaluje.
Org. rad rika:
Nejvyšším orgánem klubu je členská schůze (mimořádná, výroční, řádná...). Svolává ji předsednictvo klubu nejméně jednou ročně (výroční členská schůze) písemnými pozvánkami zaslanými nejméně 3 týdny před konáním s uvedením data, místa konání a pořadu jednání všem členům klubu. Pozvánka na výroční členskou schůzi může být součástí zpravodaje klubu.
Ani slovo o tom, ze by se vse muselo pri zmene jinych normativ 3 tydny predem zverejnit. Pises nepravdu. Za tim, ze pobocky po schvaleni clenskou schuzi bonitace delat mohou trvam! Ze strany Victorie je evidentni snaha tomu zabranit. Asi pobockam chcete otravit zivot.
Neverim, ze tva zena ma prukazku c. 379. Uverim a zde se ti omluvim, pokud posles foto prukazky me na mail.
Ke schuzce pobocek, pokud poslete zastupce, ktery uvodem prohlasi, ze nebude souhlasit s nicim, nebot neni poveren, pak se zbytecne urazi , nasledne odejde, potom asi tobe poda zpravu, tak potom se nelze divit neobjektivnosti toho co pises.
Org. rad rika:
Nejvyšším orgánem klubu je členská schůze (mimořádná, výroční, řádná...). Svolává ji předsednictvo klubu nejméně jednou ročně (výroční členská schůze) písemnými pozvánkami zaslanými nejméně 3 týdny před konáním s uvedením data, místa konání a pořadu jednání všem členům klubu. Pozvánka na výroční členskou schůzi může být součástí zpravodaje klubu.
Ani slovo o tom, ze by se vse muselo pri zmene jinych normativ 3 tydny predem zverejnit. Pises nepravdu. Za tim, ze pobocky po schvaleni clenskou schuzi bonitace delat mohou trvam! Ze strany Victorie je evidentni snaha tomu zabranit. Asi pobockam chcete otravit zivot.
Neverim, ze tva zena ma prukazku c. 379. Uverim a zde se ti omluvim, pokud posles foto prukazky me na mail.
Ke schuzce pobocek, pokud poslete zastupce, ktery uvodem prohlasi, ze nebude souhlasit s nicim, nebot neni poveren, pak se zbytecne urazi , nasledne odejde, potom asi tobe poda zpravu, tak potom se nelze divit neobjektivnosti toho co pises.
Buchta 25. 2. 2008 18:56
proto jsem Dáši psal, že jsou kuloární. Přesto, prosím Tě, nezlob se ale něco podobného by snad člen předsednictva neměl vypustit a pokud ano, tak tam byli další, kteří to měli okamžitě řešit, ještě za přítomnosti Ludvíkové na schůzi, nehledě na to, že tam byl zástupce KRK, který má vědomosti ať z doby jeho předsedování, tak z doby současné. I já se na to dívám jako na hloupost a nepovažuji výrok pana Jahody za platný. Snad jsi pochopila a spousta dalších čtenářů, že se nad tím mohu akorát usmát. Proto taky můj článek byl psán částečně v satiře.
D.P. 25. 2. 2008 18:26
ad.Franta
přesně jak píšeš,jsou to "kuloární" informace a nic víc.Já jsem na té schůzi byla.Přiznám se,že než to bylo vysvětleno,nechápala jsem vůbec,o čem je řeč. A než to bylo vysvětleno,šel předseda za paní Ludvíkovou,aby se vrátila,ale ona to odmítla.Kdyby paní Ludvíková zůstala,nešířil bys tady "poplašné zprávy" .
přesně jak píšeš,jsou to "kuloární" informace a nic víc.Já jsem na té schůzi byla.Přiznám se,že než to bylo vysvětleno,nechápala jsem vůbec,o čem je řeč. A než to bylo vysvětleno,šel předseda za paní Ludvíkovou,aby se vrátila,ale ona to odmítla.Kdyby paní Ludvíková zůstala,nešířil bys tady "poplašné zprávy" .
Buchta 25. 2. 2008 18:15
Jak jistě všichni víte z kuloárních informací, pobočka Victoria nebyla předsednictvem RKČR uznána za platnou. Důvod? Paní Buchtová, členka RKČR nebyla schválena předsednictvem za člena, přesto, že 7.1.2008 uhradila členský poplatek a obdržela členský průkaz RKČR, vedená pod číslem 379.
Výrok pana Jahody na setkání poboček zněl, že pobočka nebyla zvolena podle stanov a to z uvedeného důvodu. Nejenže si předsednictvo plete stanovy s organizačním řádem, ale taky současně popřelo členství všech členů RKČR ( kromě členů zakládajících v roce 1990 ) ale taky existenci všech stávajících poboček. Pokud bych měl přijmout výrok pana Jahody, tak v podstatě není nikdo členem klubu, pokud nebyl zakladatelem. Čili, současné předsednictvo nemusí nikdo brát vážně, poněvadž žádné vedení nehlasovalo o jejich přijetí za členy RKČR. Dokonce ani pan Císař, přesto že byl přijat za člena RKČR na výroční schůzi není členem, poněvadž ho vlastně přijímali nečlenové.
Další perlou je, že si předsednictvo i KRK plete pojem Zápisní řád s řádem Organizačním a Bonitačním, viz pozvánka na VČS, a vzápětí na to odpovědi předsedy KRK na stížnosti ohledně průběhu této schůze.
V pozvánce bod 12 je doplnění stanov a Zápisního řádu. Nikoliv tedy Bonitačního a Organizačního, jak se nám v odpovědích snažila KRK vnutit. Proto bohužel nemohu souhlasit s výroky KRK. Jestliže pobočky chtějí Bonitace, musí změnit BONITAČNÍ ŘÁD. Jestliže chci cokoliv změnit v ORGANIZAČNÍM ŘÁDU, musí být členové informováni VEŘEJNĚ TŘI TÝDNY před zahájením členské schůze a ta jako nejvyšší orgán teprve schvaluje.
Tedy POBOČKY, moc se díky panu Jahodovi neradujte, smutné je, že za tiché přítomnosti předsednictva a podpory KRK tento verdikt padl, poněvadž na základě jeho výroku, žádná NEEXISTUJETE.
Výrok pana Jahody na setkání poboček zněl, že pobočka nebyla zvolena podle stanov a to z uvedeného důvodu. Nejenže si předsednictvo plete stanovy s organizačním řádem, ale taky současně popřelo členství všech členů RKČR ( kromě členů zakládajících v roce 1990 ) ale taky existenci všech stávajících poboček. Pokud bych měl přijmout výrok pana Jahody, tak v podstatě není nikdo členem klubu, pokud nebyl zakladatelem. Čili, současné předsednictvo nemusí nikdo brát vážně, poněvadž žádné vedení nehlasovalo o jejich přijetí za členy RKČR. Dokonce ani pan Císař, přesto že byl přijat za člena RKČR na výroční schůzi není členem, poněvadž ho vlastně přijímali nečlenové.
Další perlou je, že si předsednictvo i KRK plete pojem Zápisní řád s řádem Organizačním a Bonitačním, viz pozvánka na VČS, a vzápětí na to odpovědi předsedy KRK na stížnosti ohledně průběhu této schůze.
V pozvánce bod 12 je doplnění stanov a Zápisního řádu. Nikoliv tedy Bonitačního a Organizačního, jak se nám v odpovědích snažila KRK vnutit. Proto bohužel nemohu souhlasit s výroky KRK. Jestliže pobočky chtějí Bonitace, musí změnit BONITAČNÍ ŘÁD. Jestliže chci cokoliv změnit v ORGANIZAČNÍM ŘÁDU, musí být členové informováni VEŘEJNĚ TŘI TÝDNY před zahájením členské schůze a ta jako nejvyšší orgán teprve schvaluje.
Tedy POBOČKY, moc se díky panu Jahodovi neradujte, smutné je, že za tiché přítomnosti předsednictva a podpory KRK tento verdikt padl, poněvadž na základě jeho výroku, žádná NEEXISTUJETE.
... 25. 2. 2008 16:03
A já jsem anonym pane M.C.pamatuji si vás z dřívějška,nechlubil bych se ve spojení s p.Ing.I.P.rozhodili jste celej klub.Z 1 300 členů zbylo sotva 300.
Andrea 25. 2. 2008 15:52
Vandálek moc děkuje za přání.Ted zrovna si užívá s Ferinkou a malou Dastinkou teplého počasí a hrají si na zahradě.
I my přeje vše nej Vanese.
Andrea.Vandal,Fergie,Dastinka-holčička od Ferinky,která čeká na super nového páníčka.
I my přeje vše nej Vanese.
Andrea.Vandal,Fergie,Dastinka-holčička od Ferinky,která čeká na super nového páníčka.
M. Cisar 25. 2. 2008 15:40
ad: pavel
Trinact lidi klub neni, ale je to mnohem vic, nez 3-4 anonymove.
Uvedomte si to
Trinact lidi klub neni, ale je to mnohem vic, nez 3-4 anonymove.
Uvedomte si to
Pavel 25. 2. 2008 14:56
ad honza
Proč,protože ho znám a vím jak se vyjadřoval o jistých lidech a dneska s nimi umí táhnout?Není to to správné ořechové.
Docílil svého když né v Chrudimi,tak v klubu.Věřte že mu nejde jenom o psy,má toho taky na hřbetě dost,ale ti noví to neví,ani možná stávajicí předsednictvo.Nebudu se rozčilovat.........
Jsem rád,že už v klubu nejsem,ale přesto mě to nedá....
Co předvádí p.Jah,nemá o stanovách ani setinu znalosti.
Věřím,že těžko by také sháněli někoho do svých řad.
Třináct lidí není celý klub,uvědomte si to
Proč,protože ho znám a vím jak se vyjadřoval o jistých lidech a dneska s nimi umí táhnout?Není to to správné ořechové.
Docílil svého když né v Chrudimi,tak v klubu.Věřte že mu nejde jenom o psy,má toho taky na hřbetě dost,ale ti noví to neví,ani možná stávajicí předsednictvo.Nebudu se rozčilovat.........
Jsem rád,že už v klubu nejsem,ale přesto mě to nedá....
Co předvádí p.Jah,nemá o stanovách ani setinu znalosti.
Věřím,že těžko by také sháněli někoho do svých řad.
Třináct lidí není celý klub,uvědomte si to
Stránky - 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139