Úvod > Různé > Napsali jste nám.. > I.Mudrová -...
Dnes je 31. červenec 2010, psí svátek má: Borg, Miky, Condor Mapa webu Poslední změny

Zobrazení příspěvků

Zpět na článek
| vlákno
Datum: 19 .11. 2009 14:57:43
Vložil: Petr Joura(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 81.19.6.***
Titulek: Mudrová vs ja...........
Vážení přátelé a fandové a příznivci tohoto skvbostného plemena.
Předem toho co píši bych chtěl říci ,že mam velmi obdobné zkušenosti s paní Mudrovou.Po té co mi zemřel za dosti pohnutých okolností můj první rotvajler Dingo von Kruenigen bylo mi smutno a tak jsem otevřel internet.anonci a jal se hledat jeho nástupve.Podotýkám ,že jsem chtěl psa z PP obvolal jsem několik inzerátů chovatelských stanic (čekat na štěnátko jsem nechtěl moc dlouho) tak padla volba na jednu stanici v čechách já sám jsem z Brna a ráno jsem se vypravil za paní Mudrovou.Při příjezdu k polorozpadlému domu už se mi situace nezdála ,ale říkal jsem si ,že třeba zvířata budou mít pěkná kdž dům chátrá.Vybatolila se paní Mudrová ze svám přítelem a šli jsme se podívat na štěňata.Pesani byli moc pěkní a sehraný tým Mudrové a spol věděl jak na mé bolavé srdíčko zapůsobit!No a tak jsme uzavřeli obchod.Zaplatil jsem 12 000kč a dostal smlouvu plus cár papíru co a jak krmit s tím ,že PP pošlou do měsíce doporučeně na moji adresu.Ač nedůvěřiva a pedant od přírody jsem díky své narušené duši a s štěndem v náručí uvěřil a odjížděl jsem domů.A pak už byli jen výmluvy a nesmysly a lži.O tom jak RTW klub zadržuje papíry o tom jak se vyhraje soud a bla bla bla.Tak žě když to sečtu a podtrhnu mám sice krásného rotvajlera nicméně díky podvodu mám za 12 tisíc psa bez PP.Sami mi veříte ,že o peníze nejde ale princip v této věci hraje svoji roli a poctivost a morálka také.Nyní je Bujer Bastianovi 6 let je mi věrným společníkem a kamarádem s PP jsem se rozloučil paní Mudrové přeji pekný podvodný život a minimum stejně napálených jako jsem já s poznámkou ,že na každou svini se vaří kotel a boží mlýny melou pomalu ale jistě.
| vlákno
Datum: 20 .11. 2009 20:26:45
Vložil: Veronika(Neregistrovaný uživatel) | 82.113.48.***
Titulek: RE: Mudrová vs ja...........
Dobrý den, jsem moc ráda, že jste si diskuzi přečetl a přispěl. Zrovna jsem si na p. Mudrovou vzpoměla, protože jsem jí tuhle potkala na Václ. nám., když telefonovala s další klientkou a vyprávěla jí, jak má nádherná štěňata a jak si dává záležet na chovu atd. a tak jsem ještě mrkla sem. Když si vzpomenu, že jsme chtěli jorkšírka s PP a měli jsme zaplatit 20tis., tak ještě teď kulím oči. Doteď bysme papíry asi ještě neměli. Je teda div, že máme psa, vyřvala jsem si ho docela dokonale, až se mi ho Mudrová bála dát, že si budu určitě stěžovat. Máte pravdu, na každou svini se vaří voda, a doufám, že už bude brzy konec. Hezký večer, V.
| vlákno
Datum: 9 .2. 2010 15:22:18
Vložil: Andrea(Neregistrovaný uživatel) | 89.176.90.***
Titulek: RE: Mudrová vs ja...........
Dobrý den i já mám s Mudrovou stejné zkušenosti,kdy mi asi 14týdnů zadržovala moje částečně zaplacené štěně yorka.Neustále se vymlouvala na to,že štěně je moc malé a nemůže být proto očkované.Po konzultaci s veterinářem,který mi řekl,že je to jen výmysl jsem čekaní vzdala,yorka koupila jinde a peníze oželela.Velmi jsem se pak divila,když se sama ozvala a štěně mi dala.Vzala jsem si ho jen z toho důvodu,aby už u takový nelidský chovatelky nemuselo být.Je pravda,že byt 2´KK ve kterém yorky a ostatní štěňata chová je neskutečně zaneřáděný a zvířata zavírá do tašek,skříní,peřiňáků.Dodnes nechápu,kde se ve mě vzala ta naivita a já si zaplatila zálohu.Mimo jiné,feny připouští nonstop při každém hárání.Proto radím všem,dávejte dobrý pozor od koho si mazlíčka kupujete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| vlákno
Datum: 13 .2. 2010 22:03:24
Vložil: Veronika(Neregistrovaný uživatel) | 82.113.48.***
Titulek: RE: Mudrová vs ja...........
Andreo, napište mi na mail verua@centrum.cz, písnu vám, kde nás také "poškozené" najdete :) hezký večer, V.

Datum: 12 .9. 2009 12:43:09
Vložil: Irena(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 85.70.176.***
Titulek: Opět vyhrála vychytralost.....
11.5. jsem podala stížnost na Mudrovou, ohledně nevhodných podmínek pro chov.....Dne 26.8. mi přišlo toto:
,,Odbor dopravy a životního prostředí ÚMČ Praha ž zaslav Vaší stížnost o prošetření chovu psů MěVS v Praze a domluvil se s veterinární lékařkou na místním šetření dne 17.7.za účelem prověření, zda se v daném případě nejedná o týrání zvířat dle zákona 246/1992Sb. v platném znění. Výzva byla zaslána paní Mudrové a panu Bublovi doporučeně do vlastních rukou. Vzhledem k tomu, že si paní Mudrová doporučenou výzvu nevyzvedla a pan Bubla se trvale n této adrese nezdržuje, provedli jsme s veterinární lékažkou pouze ohledání na místě ale nebylo možné provést vlastní vyšetření psů. Dne 20.7. bylo zasláno opětovné Vyrozumnění o ohledání na místě paní Mudrové, které se uskutečnilo dne 11.8. za účasti MVDr.Spišákové z MěVS v Praze. Při místním šetření, kterého se zúčastnil i pan Bubla, bylo zjištěno, že se v bytě v součastné době vyskytují pouze 2 psi, fenka a pes. Místnost určená pro psy byla v uspokojivém stavu psi se pohybovali po celém bytě. Odborné šetření prováděla výše uvedená lékařka. Zákon na ochranu zvířat proti týrání č. 246/1992Sb. v platném znění nebyl porušen.
S pozdravem Ing. Dana Charvátová

A teď dodatek ode mě: Mno kdo by si nestačil byt 2kk za 14 dní vyšperkovat, že? Ostatní chlupáčky odvézt za Prahu na ten odporný statek...a co ti nebožáčci štěňátka které stále v annonci nabízí? Bůh ví, kterou fenku tam měla asi zrovna tu, ktwrá měla to štětstí a nemusela ,, vydělávat" ....
Takže zase zvítězila lidská lhostejnost, blbost a vyčůranost........
| vlákno
Datum: 19 .7. 2009 18:59:48
Vložil: Irena(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 88.101.205.***
Titulek: Mudrová stále nedá pokoj.....
Zdravím všechny příznivce chlupáčků,
přečetla jsem diskuzi a zjistila, že již několik let Mudrová a Bubla vesele množí a vydělávají.
Já si od nich koupila Nellynku, zatím je prdelinka bez nemocí či jiných problémů. Kdo byl na ,,návštěvě v Ciolkovského ulici u Mudrový, asi ví jak to tam vypadá..... Jedna místnost, dveře zavřený a dveřmi neskutečný štěkot, knučení,....., v koupelně rodící rottweilerka, která dle vyjádření veterináře oněch množitelů, obvykle porodí mrtvá štěňátka..... To už je vrchol!!!! V květnu jsme podali na městskou část Prahy 6 stížnost na onu množitelku avšak do dnešního dne se situaci nepodařilo vyřešit. Dnes jsem koukla do annonce a Mudrová má minimálně 10 inzerátů na yorky a několik na Rotvíky.....A dokonce má tu drzost používat fotky mojí Nellynky.
Prosím všechny kdo s onou osobou přišel jakkoliv do kontaktu, aby se mi co nejdříve ozval. Předem díky, Irena
| vlákno
Datum: 11 .8. 2009 20:19:43
Vložil: Stáňa(Neregistrovaný uživatel) | 85.70.203.***
Titulek: RE: Mudrová stále nedá pokoj.....
Milá paní Ireno, reaguji na Váš příspěvek ohledně chudáčků pejsků od pana Bubly resp. pí Mudrové. Já mám jorkšírka od pana Bubly, nádhernou a zcela zdravou fenečku. Mám jí 6 týdnů, je naprosto v pořádku a dokonce se jí už staví ouška a je zcela čistotná. Nemohu proto souhlasit s vaším názorem který tady uvádíte a zdá se mi to jako poškozování chovatele. Jak mají - či nemají zařízený byt není věcí nás budoucích majitelů pejsků a nezdá se mi nejvhodnější to tady kritizovat. Vždyť i poté, co jste byt viděla jste si pejska koupila a nikdo Vás k tomu jistě nenutil.Přeji všem hodně radosti s našimi miláčky.
| vlákno
Datum: 12 .8. 2009 7:46:09
Vložil: brumik(Neregistrovaný uživatel) | 77.48.32.***
Titulek: RE: Mudrová stále nedá pokoj.....
zcela čistotné štene jorkšíra a ješte od paní množitelky no nevím..
| vlákno
Datum: 18 .8. 2009 19:35:14
Vložil: Linda(Neregistrovaný uživatel) | 89.102.126.***
Titulek: RE: Mudrová stále nedá pokoj.....
Zdravím. I my máme pejska od p.Mudrové.Bohužel o čistotnosti nemůže být řeč. Snažíme se odnaučit pejska nepožírat vlastní výkaly již několik měsíců...marně. Neporadí někdo?
| vlákno
Datum: 15 .9. 2009 19:59:03
Vložil: Milena(Neregistrovaný uživatel) | 89.102.112.***
Titulek: RE: Mudrová stále nedá pokoj.....
Máme stejný problém. Naše fenečka se navíc bezdůvodně pomočuje i ve spánku. V devíti měs.nám nestojí ouška. Váha měla být max.2,5kg,..váží už skoro čtyři.Máme ji rádi takovou jaká je,ale slibovaná kvalita..?Otec Sam ,matka Megii.Nedivím se ničemu,podmínky v bytě opravdu otřesné.Špína,zápach a pejsci zavření v klecích...
| vlákno
Datum: 21 .8. 2009 22:08:07
Vložil: Veronika(Neregistrovaný uživatel) | 82.113.48.***
Titulek: RE: Mudrová stále nedá pokoj.....
Milá paní Stáňo, asi patříte k malé menšině - která je spokojená.. Já také spokojená nebyla a podávala jsem stížnost na KVS. Nádherného pejska máme, to ano, ale za to vděčím rodičům a ne Bublovi a Mudrové, kteří páří psy a fenky a ani nevědí koho s kým. Měla jsem mít světlého pejska, místo toho je tmavý.. Teď bych ho nedala, ale také jsem si užila své, bylo na mě řváno do tel. atd. Pejsek byl počůraný a pokaděný, smrděl a hrozně se bál. Že mě nikdo nenutil do koupě? ALE ano!!! Měli jsme zájem o prvotřídní štěně a tak jsme hned na první návštěvě museli dát zálohu 4tis. KČ. Proto jsme nakonec od koupě neodstoupili.. Takže tu laskavě nepište něco o poškozování chovatelů, jinak byste mě docela naštvala. Tihle "šmudlové" mají k chovatelům daleko..
| vlákno
Datum: 23 .8. 2009 18:37:58
Vložil: Irena(Neregistrovaný uživatel) | 85.70.176.***
Titulek: RE: Mudrová stále nedá pokoj.....
A koho vám Mudrová uvedla jako rodiče štěnda?Maminku Adélku, Megii, nebo kterou fenku?
nikdo mě nenutil to máte pravdu, ale po složení zálohy a zamilování si mimouška od první chvíle bych se jí nevzdala.....asi o množitelých prd víte tak se pleťte jen do toho, čemu rozumíte.
A jako myslíte, že díky Mudrové či Bublovi vaší čubindě ouška stojej? Tak to jste potom vhodná se dát vyšetřit.
| vlákno
Datum: 23 .8. 2009 19:06:34
Vložil: brumik(Neregistrovaný uživatel) | 77.48.32.***
Titulek: RE: Mudrová stále nedá pokoj.....
paní Mudrová zrovna o tých ouškách bych na vašem míste nepsal.Máte pravdu že ted vaším štenatám stojej.Ale pokusy předtím nebyli moc uspěšné vidte když pejskovi uhnili uši pod lepící páskou.
| vlákno
Datum: 24 .8. 2009 13:37:20
Vložil: Irena(Neregistrovaný uživatel) | 85.239.224.***
Titulek: RE: Mudrová stále nedá pokoj.....
Hej ale já nejsem Mudrová...... tos asi blbě pochopil. Já psala tý slečně nebo paní, že díky Mudrový její fence ouška nestojej.....
| vlákno
Datum: 9 .2. 2010 15:37:37
Vložil: Andrea(Neregistrovaný uživatel) | 89.176.90.***
Titulek: RE: Mudrová stále nedá pokoj.....
Ahoj mám ten stejný zážitek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| vlákno
Datum: 13 .5. 2009 9:55:52
Vložil: v.(Neregistrovaný uživatel) | 82.113.48.***
Titulek: Chovatelská stanice jorkšírských teriérů - Mudrová
TATO STIZNOST BYLA ODESLANA DNE 12.5.2009 NA KRAJSKOU VETERINARNI SPRAVU... STIZNOSTI BYLO VIC, VYSLEDKEM JE VYHROZOVANI OD P. MUDROVE, POKUD NEJSME SPOKOJENI MAME PEJSKY VRATIT. UZ JE TO OPRAVDU DRZOST!!!!! TAKZE PROSIM CTETE :O)))


Dobry den,

obracim se na Vas se stiznosti na chovatelskou stanici jorksirkych terieru p. Milana Bubly a p. Mudrove z Prahy. Take jsme si jedno stene před vice jak 2 mesici od techto chovatelu poridili. Upozornuji, že tzv. chovatelska stanice je v 11. Patre paneloveho domu. Jak se mi jednou p. Bubla zminil, chova tam asi 11 psu
, bohuzel by jsem se nedivila, kdyby jich tam bylo mnohem víc. Pri první navsteve (a to upozornuji, ze chovatele dbaji na hygienu a neukazuji stenata z duvodu ohrozene imunity) jsem se nemusela zout a v botech jsem byla odvedena primo do kuchyne, kde si primo prede mnou 3 pejsci ulevovali, slapali v tom a skakali na postel. Steny jsou v teto mistnosti asi 20 cm od zeme obouchane, jak jsou promacene od moci a to nemluvim o stiplavem zapachu, ktery se linul po celem byte. V mistnosti byla ještě v kleci zavrena brezi fenka jorksirka, klec asi 50x30cm.
V byte byla jeste jedna mistnost, do ktere jsem ale nesmela. Ze je zde vice pejsku jsem pochopila z neustaleho stekotu, knucení a revu. P. Bubla me ubezpecil, ze kazda fenka ma jednou do roka stenatka a pak ma rok pauzu. Neverim tomu. Byla jsem ubezpecená p. Kozákem (tj. veterinar p. Bubly), že tato „chovatelska stanice“ funguje jen jako vydelecna cinnost a cit ke zviratum zde nehraje zadnou roli, takze si myslim, ze fenky rodí a jsou brezi jako na bezicim pasu. To, ze nechodi vubec ven, je vec druha. Myslim, ze sousede vedi tak o dvou az trech pejscich, ale co se skryva uvnitr, to nevi vubec nikdo.
Je pravda, že prvni krok mel nejspis udelat p. veterinar, ale ten nas ubezpecil, že nejezdil on za pejskama, ale oni k nemu.
Kdyz jsem si prijela pro stene, nedokazala jsem si predstavit, jak bude muj pejsek veliky. P. Bubla mi pro ukazku prinesl ukazat rocni fenku jorksirka, ktera mela 2 kila. Pejsek byl urousany az po brísko, mokry, opravdu pachnul moci a byl divoky. Tak vystrasene zviratko jsem v zivote nevidela, nemohla jsem ji u sebe udrzet. A to jsme si jeste pro stene jeli o 14 dní pozdeji, protoze stenátka mela pry nejakou virozu, mela neustaly prujem a v 9 tydnech nebyla naucena na pevnou stravu!
Ja moc prosim za nas i za pejsky, aby se s timhle zacalo neco dit. A kdo nebyl uvnitr, neuveri. Jsem ochotna se p. Bublovi podivat znovu do oci a znovu se s nim i s p. Mudrovou pohadat, nebylo by to poprve. Maji dobre napsanou smlouvu i podminky, ale chovani a jednani po uhrazeni zalohy se nahle mení o 360 stupnu. P. Mudrova mela hrozny strach, ze si budu stezovat na nedokrmeni meho pejska a tak vyhrozovala a vyhrozovala. Ted, kdyz jsem nasla dalsí „spriznenkyni“ se uz opravdu nebojim s tim neco delat a stezovat si nebudu opravdu jen na nejake to „nedokrmeni.“
| vlákno
Datum: 13 .5. 2009 10:47:38
Vložil: v.(Neregistrovaný uživatel) | 82.113.48.***
Titulek: RE: Chovatelská stanice jorkšírských teriérů - Mud
Upozornuji jeste, ze se zdravim stenatka jsme meli take problemy. Pejsek byl naockovan v 7 tydnu a pry mel po tom hrozny prujem. Bylo mi vycitano, ze kvuli me byl ockovaný takhle brzy, že p. Bubla dostal od veterinare vynadano.. Co jsem si ale zjistila, tak se stene ockuje od 6 tydnu veku, takze se nic neurychlilo. Stene bylo prostě nastydlé a na vakcínu reagovalo silným průjmem. P. Bubla mi vzdycky volal a rikal, ze pejsek je strasne slaby a ze nevi, jestli vydrzi a to uz mu bylo 8 tydnu!!!! Proste kecy a kecy.. V 9 tydnu pejsek jeste nezral pevnou stravu, podejt by zral, když nedostaval nic jineho nez piskoty s vodou a mleko od matky. P. Mudrova se na me rozervala s tim, ze preci nenecha papirovou fenku umrit, kdyz ma mleko tak stenata budou pit... Ano, budou pit, kdyz jsou stale zavrena s matkou v kleci..
Mrzi me, ze se s tim neco nedela, na netu je tolik prispevku ohledne techto lidi a porad podnikaji v tom svem byznysu.. :o(((
| vlákno
Datum: 24 .1. 2009 22:01:30
Vložil: DOGCLUB(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 89.24.7.***
Titulek: SPRAVEDLNOST
Dobrý den,prosim všechny,kdo byl poškozen paní Ilonou Mudrovou a chtějí spravedlnost,aby zanechali kontakt na uvedené emailové adrese. PS:V JEDNOTĚ JE SÍLA.
| vlákno
Datum: 3 .2. 2009 20:26:31
Vložil: dogclub(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 89.24.6.***
Titulek: RE: SPRAVEDLNOST
Halo lidičky přece nenecháme paní Mudrovou dělat další podvody a prodávat nemocné psy,přidejte se k nám a podniknem patříčná opatření,když nás bude více pěkně to tý podvodnici zavaříme.
| vlákno
Datum: 5 .2. 2009 9:44:28
Vložil: brumík(Neregistrovaný uživatel) | 77.48.123.***
Titulek: RE: SPRAVEDLNOST
Do kdy bude paní Mudrová živa a zem se bude točit,bude pejsky množit.Bohužel,lidi se uspokojí i s nemocným pejskem,případne kvuli 4.tis. se jim po soudech neoplatí běhat.
| vlákno
Datum: 17 .2. 2009 14:44:47
Vložil: beáta(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 88.101.127.***
Titulek: RE: SPRAVEDLNOST
dobrý den

taky mám s touto osobou velmi špatnou zkušenost a slyšela jsem na ní už hodně věcí co se týče podvodů se psy. V roce 2007 jsem kupovala svou fenku a taky jsem jí málem naletěla, některé emaily mám jistě ještě uložené. Je smutné, že v tom stále dokola pokračuje a nikdo nezasáhne
| vlákno
Datum: 21 .2. 2009 11:03:14
Vložil: boban(Neregistrovaný uživatel) | 80.188.209.***
Titulek: RE: SPRAVEDLNOST
dobrý den,
mám také pejska od paní Mudrové, vše proběhlo celkem bez problémů, ale ze štěněte vyrostlo obrovské zvíře jen málo podobné své rase a předvedeným rodičům. Má někdo také tento problém?
| vlákno
Datum: 23 .2. 2009 13:04:08
Vložil: Terrinka(Neregistrovaný uživatel) | 194.213.41.***
Titulek: RE: SPRAVEDLNOST
Jsem pro. Ale po pravdě, jednou se už něco podobného zkusilo...a nějak se ke mě nedoneslo, zda trestní oznámení bylo podáno nebo nějakým způsobem si to oznamovatelé "rozmysleli". Každopádně už by bylo třeba něco s tím udělat, pravděpodobně by bylo nejlepší začít s oznámením na Veterinární správu nebo rovnou podat trestní oznámení na policii
| vlákno
Datum: 14 .7. 2009 14:56:30
Vložil: Lena(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 212.158.154.***
Titulek: RE: SPRAVEDLNOST
Dobrý den. No jak si to tak čtu tak mám pěkně dost taky máme doma jorksíra ale ne s této chovatelské stanice ale když si to čtu je mi s toho hrozně! Jak může někdo být tak husnej ke psům! Taky bych klidně s tímhle něco udělala pokud je to tak jak říkáte je to hnus!!!!
| vlákno
Datum: 16 .1. 2009 10:30:15
Vložil: Mazlíček(Neregistrovaný uživatel) | 80.188.95.***
Titulek: Inzeráty na Hyperinzerci
Zdravím všechny,
dávejte si všichni pozor, Mudrová má např. na Hyperinzerci několik desítek inzerátů pod různými jmény. Vím to, protože mi posílala různé fotky a jsou to ty stejné jako v inzerátech. Nemůže mít tolik štěňat, opět to budou jen vybrané zálohy a pak jen slibování a oddalování. Kdyby měla čisté svědomí, dala by tam své jméno.
| vlákno
Datum: 21 .1. 2009 0:12:17
Vložil: katka(Neregistrovaný uživatel) | 90.178.50.***
Titulek: RE: Inzeráty na Hyperinzerci
víte co znamená pes bez PP že nikdy nebudete vědět jak vypadali rodiče a co nesli za choroby. Když nakoupíte psa od někoho ,,za levno" a pak si myslíte že bude zdraví malinký krásný a se super povahou no nevim nevim, člověk by si měl asi uvědomit že štěňata bez pp po rodičích s pp třeba znamená po rodičích vyřazených z papírového chovu kvůli výskytu luxace pateli. Chovatel psů s pp by si vybírání záloh a štěňata s průjmem nemohl dovolit neb by to znamenalo konec jeho chovatelské stanice- tak se nad tém zamyslete. neb nemůžu si dovoli psa s pp a pak ho při zdravotních problémech a vybraných zálohách stokrát přeplatíte (sama mám bezpapíráka a sama sem dojela na všecky jeho nemoci)
| vlákno
Datum: 19 .3. 2009 8:04:05
Vložil: Mila(Neregistrovaný uživatel) | 88.103.99.***
Titulek: RE: Inzeráty na Hyperinzerci
Ale POZOR??? neznám chovatele s PP který by vám dal záruku na zdraví psa!!! pokud kupujete psa s PP měli by jste mít ZÁRUKU na dané plemeno.. a to je vše..i pes s PP vám onemocní a dáte do něho stejně jako do bez PP to o tom NENÍ!! NEZASTÁVÁM se tak zvaných chovatelů?? chovám pejsky a Smajiteli našich štěnátek jsem stále v kontaktu,zálohy vybírám - nezapírám je , domlouvám se na odběru kdy to majitelům vyhovuje - štěnátka nespějí mít půjem-známka nemoci, musí být samostatní atd.. a taky i když děláte pro chov vše potřebné stanese ,že štěnátko může umřít.. vrátíme po provedené pitvě peníze nebo dáme štěnátko.. a to, že někdo chová s PP nebo bez PP není známka dobrého či špatného chovu.Je to na lidech a papíry to nezmění.. kdo chce chovat na nemocných zvířatech chová na nich at mají PP NEBO NE.. A když se něco v chovu s PP proflákne tak ti zvaní chovatelé si založí jinou chov.stanici a chovají jiné plemeno.. ono odsuzovat tak či onak.. není dobré,dotýká se to i chovatelů kteří at bez PP se snaží chovat se poctivě.. PODVODNÍK BUDE PODVÁDĚT a je mu to jedno.. MÁ NA TO ŽALUDEK ..já ne..
| vlákno
Datum: 14 .7. 2009 15:03:27
Vložil: Lena(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 212.158.154.***
Titulek: RE: Inzeráty na Hyperinzerci
Tak to zase není pravda taky máme jorksíra bez papírů a je v pohodě jsou ji 4 roky a žádnou nemoc neměla.
| vlákno
Datum: 15 .11. 2008 20:43:13
Vložil: Terrinka(Neregistrovaný uživatel) | 213.180.53.***
Titulek: zdravotní obtíže
Dobrý den,
mám doma od paní Mudrové cca roční fenečku yorkshiera, je to můj miláček, ale má velké zdravotní problémy. Resp. abych to uvedla na pravou míru, už má za sebou dvě těžké ortopedické operace. Jednu prodělala jen několik měsíců poté, co jsem ji od paní Mudrové převzala. Šlo o operaci levé kolenní čéšky. Ale aby toho nebylo málo, za několik měsíců začala mít problémy s chůzí znovu. Opět kulhala stejně jako předtím, když měla problém s uvolněnou čéškou. Tentokrát podstoupila resekci kyčelního kloubu, resp. hlavice stehenní kosti. Ale proč to jsem píši. Veterinářka, u které byla fenka operovaná, nám prozradila, že problém s kolenní čéškou jsou dědičného charakteru, čili některý z jejích rodičů tím musel trpět také, ale paní Mudrová mi jaksi opomněla říci, že je možnost výskytu tohoto zdravotního problému i u mé fenky. Nyní dokonce hrozí, že půjde na operaci druhé kolenní čéšky také možná i na druhou kyčel. Jedna operace (i s předoperačním vyšetřením a pooperační léčbě) mě přišla na cca 5000,- Kč, takže z osmi tisíc, které jsem dala za fenku, se již její cena vyšplhala o deset tisíc víc. A další tisíce možná opět vydám, jenže jelikož je to moje sluníčko, peníze za její operaci dám. Jen byste se měli před odběrem zeptat na možné zdravotní komplikace, protože tímto problémem je fenka zcela vyloučena z možnosti chovnosti a různých výstav a soutěží.
| vlákno
Datum: 14 .1. 2009 22:05:57
Vložil: Petra(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 80.188.95.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Dobrý den,
já mám doma přes měsíc štěňátko jorkširka-holčičku. Dva dn po odběru mi málem umřela. Partner paní Mudrové pan Bubla mi sdělil, že v den odběru fenku odčervil, tak bude mít možná průjem. Fenka měla zhnisané očička, ani přes to neviděla, zaschlé výkaly. Odběr neustále posunovali, že je malá, nemůžou ji očkovat, pak měla reakci na očkování. Týden před odběrem měla vážit 800g, dva dny před 600g a u veterináře jsme zjistili, že má 455g. Měla obrovský průjem, nejedla a druhou noc přestala chodit. Veterinář byl naprosto zděšený, dal jí antibiotika, spoustu dalších injekcí a čekali jsme, co bude. Týden potom jsme opět jeli na pohotovost, špatně dýchala. Musela jsem vařit maso, krmit ji injekční stříkačkou, vodu neuměla pít, přepadávala dopředu, bylo to strašné. Teď je v pořádku ale jen díky tomu, že jsem ji den po dni dodávala sil dobrou stravou. Podmínky, ve kterých jsou pejsci, jsou otřesné. Moc ráda bych v tomto něco podnikla, ale nevím co. Sice my máme své pejsky doma, ale co ti, co jsou stále tam?
| vlákno
Datum: 17 .1. 2009 9:47:51
Vložil: Patrik(Neregistrovaný uživatel) | 82.100.22.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Promintě,chtěl jsem se zeptat paní Petry,né Terinky od jáké fenky měla štěně?A jak dlouho musela na pejska čekat? A jestli už je pejsek v pořádku?Děkuji
| vlákno
Datum: 17 .1. 2009 17:47:54
Vložil: Petra(Neregistrovaný uživatel) | 80.188.95.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Zdravím Vás, Patriku,
jméno fenky nevím, asi Meggy, ale otec byl Sam, teď mají dalšího a Deniska se narodila 20.10., aspoň tak to má v očkovacím průkazu. Ovšem veterinář mi řekl, že si vůbec není jistý, jestli tento průkaz je Denisčin. Dostala jsem ji 4.12., původní verze byla, že bude k odběru na začátku listopadu, pak mi řekla, že toto mi nikdy netvrdila, ale že 24.11. ji určitě dostanu. Pak měl prý veterinář dovolenou a když ji naočkoval, měla dostat nějakou hroznou reakci. Takže vlastně o měsíc prodlužovali. Už jsem ani nevěřila, že mi ji dají, Mudrová mi den před odběrem napsala, že bych měla ještě 14 dnů počkat, že je malá, ale to už jsem ji napsala, že v žádném případě. Myslím, že to by už nežila, nebo je tam něčím dopovali. Teď je v pořádku, aspoň doufám. Ale kolik to stálo úsilí a peněz. Trošku šilhá a připadá mi, že není tak chlupatá., jak mi tvrdili, že bude. Jakého pejska máte Vy, stejně narozeného? Měli jste také nějaké problémy? Původně jsem myslela, že ten Denisčin stav je náhoda, ale po přečtení příspěvků mi je vše jasné. S pozdravem Petra
| vlákno
Datum: 17 .1. 2009 18:48:10
Vložil: Patrik(Neregistrovaný uživatel) | 82.100.22.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Milá Petro, my s přítelkyní teprve na fenečku čekáme,jsem zděšen jak je možné,že se stím nic nedělá ,také čekáme již delší dobu a zvažuju jestli si fenečku vůbec vemem,jestli ovšem vůbec bude k dispozici,je mi moc líto všech lidí,kteří mají pejska nemocného,je mi jasné,že s tím sám člověk nic nenadělá,ale kdyby nás bylo více stálo by za to podniknou proti této překupnici a tyrance patřičné a razantní kroky,které by vedli k pozastavení této nehorázné činosti,kterou tato paní provozuje,jsem sám zvědav jaké štěně dostanem velké naděje si ovšem neděláme.Také jste paní Petro podepsala smlouvu a poslala ji zpět pí Mudrové?Jsem rozhodnut pokud fenečka nebude vpořádku, oslovit více lidí se stejným připadem a podat na pí Mudrovou trestní oznáméní a pokud to bude třeba zveřejním vše v médiích,mám vlivné přátelé,takže věřím,že to nebude problém.Přeju vám hezký ničim narušený večer.Napíšu až budu mít fenečku doma.
| vlákno
Datum: 17 .1. 2009 22:43:40
Vložil: Petra(Neregistrovaný uživatel) | 80.188.95.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Patriku, já taky nechápu, že ještě pejsky má. Jela jsem se na Denisku podívat, když ji byly 3 týdny, vypadalo to tam hrozně. Tam mi dali smlouvu, ale to už jsem musela předtím poslat peníze. Smlouvu jsem jim musela při předání Deni vrátit, takže teď nemám nic v ruce, jenže jsem byla tak šťastná, že ji konečně mám, že mi to začalo docházet, až po pár dnech. Slibovala, jak bude posílat fotky, jak Deni roste, poslala mi jednu, když jsem ji kvůli tomu několikrát volala a psala a když jsem potom porovnala skutečnost s fotkou, vyfotila větší štěně, které vypadalo dobře živené, ale ona v té době kupovala nějaké další feny, tak je pravděpodobné, že jednu z nich mi poslala, Deniska byla o 6 týdnů později při odběru mnohem menší. Navíc měla ušní svrab, musela jsem ji kapat antibiotické kapky a Mudrová mi řekla. že ho dostala od mého bratra, no to jsem myslela, že jdu do kolen, prý to přenáší děti. Ráda bych v tom něco podnikla, navíc chová ještě rotvajlery někde za Prahou, prý také v hrozném stavu, musela je přestěhovat z okolí Hlinska, kde prý dům prodává. Tvrdí. že živnost na chování pejsků má ten její podivný přítel Bubla, sice nejdřív se mnou mluvila jen ona, ale když jsem chtěla fenku odvézt, najednou prý s tím nemá nic společného, mám se obracet na něj, také zvláštní. Myslím, že čekáte na fenečku od té divoké fenky,co má, říkali, že čeká šťěňátka, ale tam to jde jak na běžícím páse. Jsou zavřeni na záchodě, v koupelně, nemůžu Denisku vůbec do koupelny zavřít. Když jsem ji přivezla a otevřela koupelnu, utíkala k vaně a úplně jak bláznivá olizovala vanu, neuměla pít, je mi jasné, že vodu neznala a brala jen kapičky, co zůstali na vaně. Když si to teď zpětně uvědomím, je mi hrozně. Neuměla si hrát, viděla jídlo, málem snědla i mističku, v misce s vodou se málem utopila a pak to vše vyzvracela. Je sice krásná, ale musela si zažít hrozné věci, kakala si do pelíšku, muselo to tam být běžné. Určitě mi napište, jsem zvědavá, jak to proběhne, moc Vám přeji, aby jste měli fenečku zdravou a nemuseli zažívat to, co já. Krásný večer. Petra
| vlákno
Datum: 18 .1. 2009 10:38:04
Vložil: Patrik(Neregistrovaný uživatel) | 89.24.6.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
nevím od kterté feny to bodou,bylo nám řečeno,že od miki štěnata jsou prý už narozená,jáké povahové vlastnosti má Deniska?Je divoká,hodně štěká,je plachá?Ajak dlouho jste čekali na Denisku?
| vlákno
Datum: 18 .1. 2009 11:58:49
Vložil: Petra(Neregistrovaný uživatel) | 80.188.95.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Deniska je úžasná, je dost divoká, ale ne tak, jak jedna fena od Mudrové, ta mně přišla, jako by nebyla normální. Od začátku nebyla plachá, všude byla jako doma, nikoho se nebojí, ani psů. na to je třeba dát pozor, pořád se chce kamarádit. Ještě skoro neštěká. ale budou ji teprve 4 měsíce, tak je možné, že se to ještě projeví. Z čeho má ale hrůzu, jsou štěkající psi. Už chodí většinou ven, ale jakmile zaštěká pes, utíká domů. Má hrůzu z křičení. Jakmile je někdo hlučnější, schovává se. Mám pocit, že u těchto šťěňátek, kterým se nedostávalo základní péče, můžete s jejich povahou udělat cokoliv, jsou vděčni za vše. V týdnu mi Mudrová psala, jestli jsem volala jejich veterináři, zda byla fenka očkovaná, takže je mi jasné, že nejen u Denisky byl problém. A pravdou je, že i můj veterinář řekl, že si není jistý, jestli má 1.očkování za sebou. Měla být odčervená, to byl prý důvod průjmu, přitom ten byl dlouhodobý, jak jsme zjistili a odčervená byla buď nějakou hrůzou nebo vůbec. Čekala jsem od konce září do 4.12. A kdybych jim pořád nevolala a nepsala, myslím, že bych čekala doteď.
| vlákno
Datum: 31 .3. 2009 23:54:33
Vložil: BIBOP(Neregistrovaný uživatel) | 77.48.243.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
[b]Tak já jsem si pořídil pejska a po zavolání na inzerát se mi ozval pan Bubla. Chtěl jsem vidět rodiče tak jsem s panem Bublou jel za prahu se na ně podívat.Rotvajlerů tam bylo několik a jorkšírů taky dost. A mohu potvrdit zě o pejsky bylo postaráno jak se patří.Zálohu jsem zaplatil pro pejska si dojel opět za Prahu pejska dostal v pořádku očkovaného s průkazem a veterinář konstatoval po důkladné prohlídce vše OK. dnes je pejskovi 1,5 roku a vše je super jak povaha tak zdravotní stav. Naopak i spoustu pejskařu mi říká,že takového rtw. mi mohou závidět je opravdu krásný a mohutný. BIBOP[b]
| vlákno
Datum: 18 .1. 2009 11:17:58
Vložil: Liba(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 90.176.55.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Dobrý den,

bohužel s p.Bublou mám taky špatné zkušenosti. Měla jsem zálohované 2 fenky a odběr neustále posouval, že jsou horka a že se fenkám udělalo špatně a tak. Když jsem je odmítla, přišla jsem i o zálohu. Po mě urgenci mě řekl, že zálohu nevrátí, ale z dobré vůle mi nechá fenečku z dalšího vrhu. Toto se odehrálo 20.4.2007 a já nemám ani fenky ani peníze a pan Bubla mi nebere telefon a nic se neděje. Jen jak vidím dál prodává jako perfektní chovatel.
| vlákno
Datum: 18 .1. 2009 12:04:00
Vložil: Petra(Neregistrovaný uživatel) | 80.188.95.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Dobrý den,měla jste smlouvu? Na té jsem měal předpokládaný termín odběru. To snad ani není možné, přece je tolik nespokojených lidí, že je až s podivem, že se v tomto ještě nic nedělo a neděje, jen ta paní s rtw. Mají spoustu telefonních čísel, mohla by jste zavolat na jeden z nich. Ostatně na Hyperinzerci a Annonci je ze 40-ti inzerátů tak 20 jejich. Pod různými jmény samozřejmě. Jenže mi posílali různé fotky z předchozích vrhů a podle nich jsem to poznala. Mrzí mě, že jste takto naletěla, ale podle mě by s tí šlo něco dělat.
| vlákno
Datum: 23 .2. 2009 13:07:38
Vložil: Terrinka(Neregistrovaný uživatel) | 194.213.41.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
jak jsem psala výše, nejsem proti podniknout nějaká protiopatření, jenže na to nás musí být víc
| vlákno
Datum: 16 .1. 2009 18:12:56
Vložil: Patrik(Neregistrovaný uživatel) | 82.100.22.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Dobrý večer Terinko,chtěl jsem se vás zeptat,po které feně máte štěnátko?
| vlákno
Datum: 23 .2. 2009 12:55:12
Vložil: Terrinka(Neregistrovaný uživatel) | 194.213.41.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Dobrý den,
omlouvám se za zpoždění odepsání.

Štěňátko mám po fence jménej Laica, otec je Sam, což je vlastně otec všech štěňat.

Jak jsem si všimla, zřejmě byste šel do nějaké formy trestního oznámení proti paní Mudrové a jejímu příteli, je tomu tak i nadále?
| vlákno
Datum: 23 .1. 2009 16:37:57
Vložil: Peterková(Neregistrovaný uživatel) | 85.207.219.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Dobrý den, jen Vás chci ujistit že ne vždy se jedná o dědičné problémy. Já měla fenečku Jorkšírka a také čéškami trpěla, kdežto její rodiče nikdy žádné problémy neměly...léčila jsem ji asi půl roku - na veterině mi řekli abych ji zaplatila operaci, a můj známí veterinář mi řekl ať to nedělám, že je to ta největší blbost...takhle z nás veterináři třískájí nehorázné prachy....řekl mi ať ji nožky masíruju, dávám ji speciální stravu, a za zhruba dva měsíce běhala jako by jí nic nebylo....a nikdy se jí to zpět nevratílo. Možná jsme měli štěstí, ale myslím že ten můj známý mi poradil správně....
| vlákno
Datum: 23 .2. 2009 13:00:47
Vložil: Terrinka(Neregistrovaný uživatel) | 194.213.41.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Dobrý den,
jsem ráda, že se Vaše fenečka uzdravila bez nutnosti operace, ale věřte mi, to co jsem zde napsala, je pravda. Moje fenka operace potřebovala, jinak by přestala chodit, nebo by to zkoušela, ale s velkými bolestmi, a genetické testy, které jsem ji nechala udělat potvrdily, že je to vrozené, že to stoprocentně musel mít některý z rodičů.
Ostatně včera (22.2.2009) o tom byla řeč i v pořadu Rady ptáka Loskutáka.
Vím, že veterináři z nás tahají peníze, ale po pravdě, za ni bych utratila celé své jmění, které mám, protože ona za to stojí.
| vlákno
Datum: 1 .1. 2010 21:56:24
Vložil: nikol(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 77.48.88.***
Titulek: RE: zdravotní obtíže
Dobrý den, mám také fenku s luxací. Moc Vás prosím, mohla byste mi poradit co a jak? Veterinář mi také řekl, že operace je nutností, tak tedy nevím. Prosím pište na mail . Děkuji
| vlákno
Datum: 29 .7. 2008 23:24:16
Vložil: Monika Leffnerova(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 212.183.134.***
Titulek: fotodokumentace stenete od pani Mudrove
Dobry den vsem,

opet se musim, ackoliv velmi nerada vracet k teto hanebne diskuzi o nadhernych psech pani Ilony Mudrove. Nemohu se koukat, jak tu na nekoho nepravem hazite tu nejvetsi spinu jakou lze na chovatele hodit. Jak jsem si to tak procetla, jedna se zase jen o vas strach o predem slozene penize a pak jak nekteri tady tvrdite, malou komunikaci o stavu stenatka. Dale jsem presvedcena, ze pani Pavla Kunova mela jen smulu na vrozenou vadu stenatka, za coz chovatel preci nemuze. Zadny chovatel se nesnazi o vrozene vady. Mohu jen rici, ze uz snad bude fenecka vporadku. Ja sama jsem uplne nadsenou majitelkou fenecky od pani Mudrove a mohu rici, ze fenecka je skvele povahy, nebojacna a tesi se vytecnemu zdravi. Jsem velice stastna, ze jsem narazila prave na inzerat pani Mudrove! Musim tu pro nektere, tedy vetsinu z vas zminit, ze zalohu jsem slozila tez a z me iniciativy byla vice jak 50% a to hned druhy den po prvnim telefonatu s pani Mudrovou. Rozhodne jsem chtela mit jistotu, ze fenecku mam uz jistou, kdyz vim jak jsou žádaní. Od prvnich dnu Annie jsem dostavala informace o jejim rustu a chodily mi maily s fotkama. Muzete se na Annie podivat zde
picasaweb.google.com/Clouen/Annie
V albu jsou fotky od prvnich dnu, az po ty nynejsi. Jsem presvedcena, ze takhle nevypada zbidaceny pes, jak tu nekteri popisuji. Pripadni zajemci o stenatko se klidne bez obav mohou tedy na pani Mudrovou obratit.
Pro pani Milu ( prispevek ze dne 1.2.2008 23:03:17) take musim zminit, ze Meggy je matkou Annie a Samuel jeji otec, coz je videt i na fotkach v albu. V den kdy jsem si pro Annie prijela, byla Meggy u me tez a jak pani Mila popisuje, ze byla hrava atd, to mohu potvrdit. Meggy povahove neznam, videla jsem ji jen parkrat, ale ted kdyz vidim povahu Annie, tak s usmevem mohu rici, ze se ani nedivim. Annie nebude nastesti jina. ;o]
Na pripadne otazky rada odpovim na mem mailu.

S pratelskym pozdravem a pranim hezkeho dne

Leffnerova Monika ;o]
| vlákno
Datum: 29 .8. 2008 9:33:40
Vložil: Pavla Kunová(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 212.65.219.***
Titulek: RE: fotodokumentace stenete od pani Mudrove
Jen jsem chtěla reagovat na vyjádření paní Leffnerové ohledně stavu štěněte.

Tak zaprvé: Ano věřím, že to zažívání je částečně vrozená vada. Ano zřejmě jsem měla tu smůlu, že se objevilo zrovna u Jessky, ale myslím, že ta kýla o které jsem též mluvila a na kterou jsme přišli druhý až třetí den po tom co jsme si jí dovezli, dle mého, není vada vrozená !! Co myslíte?

Za druhé: Nám paní Mudrová ani nenabídla abychom se přijeli na štěňátko podívat i když jsem ji o to žádala.. A ani nemám jedinou fotku Jessky z jejích prvních dvou měsíců života ač jsem o ně paní Mudrovou též žádala!! Navíc jsem požádala paní Mudrovou o kupírovaní ocásku (ocásek je kupírován v pořádku) a o info zda vše proběhlo v pořádku a bez problémů. Toto info jsem též nedostala (ani fotku nic) a musela jsem "otravovat" sama.!!

Za třetí: Chtěli jsme si Jessku dorazit vyzvednout k paní Mudrové na tu Vyšočinu či kde má ten baráček.. sami, abych viděla rodiče a jak jsou štěňata odchovaná, ale ani to nám nebylo umožněno. Nakonec předávka štěňátka proběhla na Smíchovském autobusovém nádraží ve spěchu a bez jakého koliv komentáře a tak.. To Vám též připadá v pořádku?

Za čtvrté: Ano nebyla jsem odborník na to jak má pejsek vypadat a v tom spěchu se to nedalo ani pořádně prohlídnout. Jesska přes to jak byla zarostlá ani neviděla.. Tak jsem nás objednala k paní na tzv. štěněcí úpravu a můžu říct, když ta paní (je to odbornice - stará se o psi od štěňat až po dospělé, stříhá i na výstavy..) Jessku uviděla, tak řekla, že by v takovémto stavu nám rozhodně dobrá chovatelka neměla psa dát.. Že dle ní ho vůbec neudržovala, nečesala natož ho ostříhala a upravila.. A hned se mě ptala jestli tu paní "chovatelku" nezná.. To mě též nepřipadá normální :(

Za páté: Je fakt, že si paní Mudrová musí alespoň u někoho udělat "oko" a to jen proto, aby se jí ten dotyčný pak takto mohl zastat před ostatní kritikou! Ale stále, pokud jste si to dočetla až do konce, je zde bohužel více nespokojenosti, než dobrých zkušeností.. Což si myslím opravdu není dobře..

Tak doufám, že jsem Vám alespoň trochu přiblížila a vysvětlila mojí ne moc dobrou zkušenost. A myslím, že už se mi určitě nedivíte, proč to vše píšu..

Jinak Jesska je skvělá, je hravá a prostě je moje..

S pozdravem,
Pavla Kunová

Datum: 28 .5. 2008 11:24:21
Vložil: Pavla Kunova(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 212.65.219.***
Titulek: Další příspěvěk k diskuzi
Dobrý den,
též se musím přidat k těm co nemají moc dobré zkušnosti s paní Mudrovou.
Už mám doma asi rok a půl fenku jorkšírka právě od paní Mudrové. S tím zda štěně bude nebo nebude po zaplacení zálohy jsem měla též velkou starost. Zálohu jsem zaplatila se slibem fotek jak štěně roste a zprávičkami o ní a nic. Paní Mudrovou jsem stále urgovala jak to vypadá, co nového a kdy si budeme moci štěně vzít. Po několika urgencích se mi doslalo odsekávačného chování ze strany paní Mudrové a jěště byla schopná mi říci, že podle ní jsem nevhodná panička pro štěně a že se mi bude bát dát štěně vůbec a to jen proto, že jsem měla zájem o to jak roste a jak to bude dál.
Nakonec jsme přeci jen štěně dostali. Byla to taková krásná kulička a jako laik jsem si myslela, že je v pořádku. Opravdu jsem si to jen myslela. Štěně jsem si vzali v sobotu a zhruba tří dny na to jsem Jessce nahmatala na bříšku bulky. Lekla jsem se a vyrazila k veterináři a ten konstatoval, že je to tříslová kýla a že to musela mít už když jsme si ji brali, protože za tři dny to by se těžko mohlo takhle udělat.
A bohužel to jěště není vše. Kýlu nemáme do dnes operovanou, neboť se u Jessky objevila vada slinivky a zažívání. Projevovalo se to silnými průjmy a zvracením. Občas se v průjmu objevila i krev. A tak jsem opět navštívila veterináře a od té doby jsme tam byli pečení vaření. Každý měsíc zhruba 3 - 5 dní po sobě dostávala různě injekce. Prošli jsme s ní spoustu vyšetření (sono bříška, rentgeny...). Teď už je od loňského srpna tak nějak v pohodě, ale stále jí musíme dávat dvakrát denně prášek a jíst musí pouze speciální veterinární stravu HLD v konzervách a v granulích. Jinak nic.
Teď v nejbližší době jdeme na kontrolu a tam zjistíme zda už je možná operace té kýly nebo ne. Doktor se bojí, že operací by jí celou tu léčbu a úspěchy léčby rozhodili.
Umíte si představit kolik tísíc už jsme do ní strčili kromě 8 500,- Kč pro paní Mudrovou!
Jinak jsem ráda, že jí mám. Je to moje zlatíčko a je strašně šikovná leč dosti uštěkaná.
Už bych jí ale nikomu nedala i když jsme si s ní i s jejím zdravotním stavem užili.
To jen pro ty co si hodlají pořídit štěně od paní Mudrová.
Ať si na to raději dávají bacha a zkusí to někde jinde!

Datum: 3 .3. 2008 22:17:58
Vložil: Andrej Nestor(Neregistrovaný uživatel) | 83.208.90.***
Titulek: Moje zkušenost
I já jsem měl strach, že se svého pejska nedočkám. 23. ledna jsem zaplatil zálohu a pejsek mi byl přislíben k odběru po 25.2. Dva dny poté, tj. 25.1. jsem potkal starší manželský pár s yorkšírem, kterého si zakoupili od paní Mudrové. Upozornili mě na tuto diskuzi a problém některých z vás, kteří jste si pejska "předplatili" a zatím se ho nedočkali. Do 1.3. jsem
zažíval téměř bezesné noci v obavách, že pejska nedostanu. Vše ale dobře dopadlo a proběhlo bez problémů a už třetí den se radujeme z krásné a zdravé Lucinky.
Proto chci poděkovat pí. Mudrové a p. Bublovi za našeho nového člena rodiny a vám všem přeji, abyste měli už jen tak dobrou zkušenost jako já.
S pozdravem Andrej Nestor.

Datum: 16 .2. 2008 23:58:08
Vložil: Vacková(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 62.77.72.***
Titulek: jenom peníze
Dobrý večer ,mámtaké jednu moc špatnou skušenost s lidmi co jsou jenom na peníze a dál je to nepálí mám Novofundláka 7měs. má DKK4/4 to je ta nejhorší verze je to dědičné a oni to ví ale jedete 622km pro štěně od někoho slušného a pak tohle já jeno brečím ale tím mu nepomůžu dávají nám tak 3-5let pak mu budeme muset pomoct sami to je to nejhorší vždy jsem měla velké psy ale vážit jídlo přesně a nic jiného má na den jen 215g to mi rve srde žádné lítání zakažte dítěti ať si nehraje to nejde chce běhat a nesmí proklínám všechny takové chovatele jsou to zrůdy .P.

Datum: 2 .2. 2008 12:53:00
Vložil: Martina(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 90.176.30.***
Titulek: jorkšírka
Mi jsme v podobné situaci.Chtěla jsem si koupit venečku a tak jsem našla inzerát a zavolala.Paní nás ujistila,že nám ji doveze,tak jsem byla ráda,že nikam nemusíme.Ale ta fenečka byla v tak strašném stavu,že jsem říkala,tak tebe tady u ní nesmím nechat.Vzala jsem si jí a hned na veterinu a dostaka antibiotika.Byla podviživená,zablešená...prostě hrůza.
Dejte si na tu paní pozor.Je to nějaká paní překupnice z Chlumce nad Cidlinou.Nebudu psát jméno.
Teï už je v pořádku,je ji 5 měsíců a pořád se ještě trochu bojí.Hlavně ruky.Víc psát nemusím.
| vlákno
Datum: 10 .1. 2008 18:58:16
Vložil: Zuzana Koudelková(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 62.245.75.***
Titulek: yorkšírský teriér
prosím, ty informace pošlete i mě, jsem v té samé situaci. také bych potřebovala vědět, jak na tom jsou štěňata od pí. Mudrové, bohužel jsem si ho také zaplatila a ted čekám.. děkuji
| vlákno
Datum: 14 .1. 2008 18:26:58
Vložil: olga Primakova(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 88.103.40.***
Titulek: RE: yorkšírský teriér
Dobry den! Jsem ve stejne situaci jako vy. Dala jsem zalohu jeste 4.9.2007 a furt cekam. Mam od ni jen jedno stene a to jsem musela vybojovat neustalym telefonovanim. Muzu se zeptat kdy jste ji zaplatila zalohu? Dekuji
| vlákno
Datum: 1 .2. 2008 23:03:17
Vložil: Míla(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 89.176.20.***
Titulek: RE: yorkšírský teriér
opět se vracím k těmto stránkám a chápu Vás, to samé jsem zažila v listopadu 2007. Zálohu na štěně jsme složili 22.10., a po složení zálohy mně napadlo hodit na internet jméno a začala jsem prožívat hrůzu. Koncem listopadu, přesto, že mně pí Mudrová slibovala, jak mně bude posílat fotky rostoucích štěňat, jsem se jí nemohla dovolat.
Po desátém pokusu konečně vzala telefon a začala mně vykládat, že štěňata ještě nejsou očkovaná, a že určitě dá vědět. Po týdnu opět, až na naše volání, reagovala, a to tak, že odložila očkování a dá nám vědět. Další týden opět na naší urgenci, oznámila, že je štěně očkované a do týdne bude k odběru. Opět jsme museli urgovat, na to jsme za dva dny mohly jet pro štěně (18.12.) Štěňátko je krásné, ale to posuzuju jako veliký laik (1. pejsek). Nemám jistotu, kdo je matka, "Megy" to určitě není. Údajně se narodilo 12.10. a Megy nám ukazovala při návštěvě, při složení zálohy. Až doma mně došlo, že se fena nechovala jako matka - celou dobu byla veselá, hrála si s námi a s ostatními psy (v té době tam byly 3),
určitě nescháněla štěňata, která by měla být 10 dní stará.
| vlákno
Datum: 17 .1. 2008 8:12:50
Vložil: Kateřina Hrušková(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 213.192.13.***
Titulek: RE: yorkšírský teriér
Přidávám se také k těm kteři jsou zřejmně podvedeni - a hlavně si připadám jako hlupec, že jsem mohla ve svém věku a se svými zkušenostmi se psy (mám již 5) takhle naletět. Štěně jsem si zaplatila v polovině prosince 2007 a teï pochybuji, že ho někdy ještě uvidím, protože paní Mudrová se mi už neozvala, což se u "normálního" chovatele nemůže stát. A myslím si že to jedno štěně si nás asi zaplatilo víc. Takže čekám kdo se ještě ozve.
Kateřina Hrušková
Beroun
| vlákno
Datum: 20 .1. 2008 18:27:33
Vložil: Zuzana Koudelková(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 62.245.75.***
Titulek: RE: yorkšírský teriér
Mohu se Vás zeptat, od jakých rodičů jste měla štěňátko mít a jestli pejska nebo fenku?
| vlákno
Datum: 26 .12. 2008 21:14:06
Vložil: Veronika(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 83.69.32.***
Titulek: RE: yorkšírský teriér
Bohužel jsem u Pí.Mudrové zaplatila zálohu 4tis za fenku jorka a ještě teď jí nemám.Bohužel na ní čekám již skoro půl roku a nic.Peníze už asi neuvidím a teď se dočítám,co je paní zač.Hlavně,že nutně potřebovali zaslat zálohu,jinak mi fenku nepodrží.Pak mi dorazila smlouva,ve které bylo,že budu ještě platit kupírování ocásku 1tis.kč a veškeré veterinární akce.Které se konaly,tudíž odčervení i očkování.Jinak cena fenky 8 tis.tak jsem to tak nějak spočítala a myslím,že kdybych sikoupila fenku s PP.tak jsem asi na tom lépe,bohužel.Naletěla jsem a zjištuji,že nejsem jediná.Je to hnus!!!
| vlákno
Datum: 3 .1. 2009 13:24:39
Vložil: brumik(Neregistrovaný uživatel) | 77.48.123.***
Titulek: RE: yorkšírský teriér
Je to hnus,doplatte si protože záloha je nevratná !! :-(

Datum: 9 .1. 2008 20:06:23
Vložil: Alice Novotná(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 62.245.75.***
Titulek: jorkšír od paní Mudrové-oprava adresy
omlouvám se, zadala jsem špatnou adresu, správná je alice.novotna1@seznam.cz děkuji za případné poslané informace
| vlákno
Datum: 9 .1. 2008 19:26:41
Vložil: Alice Novotná(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 62.245.75.***
Titulek: jorkšír od paní Mudrové
chtěla jsem se zeptat všech, co si někdy vzali štěně jorkšírského teriéra od paní Ilony Mudrové, zda je v pořádku co se týče jeho zdraví a povahy. nejen, že paní Mudrová mi po složení zálohy stále termín odběru odkládá, ale po přečtení těchto stránek se začínám bát, že bude štěně nemocné, nebo by s ním mohlo něco být, protože co se dočítám na těchto stránkách je hrůza. škoda, že mě nenapadlo si její jméno zadat do vyhladávače již dříve, určitě bych si psa nezálohovala. prosím, pošlete mi jakékoliv info o vašich pejskách i o přístupu paní Ilony Mudrové. moje adresa je alice.novotna@seznam.cz předem všem moc děkuji, bojím se, že i já se stanu obětí podvodu:o(
| vlákno
Datum: 3 .1. 2009 0:07:14
Vložil: Ludmila Jochová(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 77.48.169.***
Titulek: RE: jorkšír od paní Mudrové
Já mam pejska Jorka od p.Mudrové je bez vad a problému je opravdu moc pěkný .Nevěděla jsem o problémech ted jsme si objednaly od ní fenečku ..ještě není narozená ..je slíbená ..minulí týden jsem posílala 4000,- zálohu. Věřím tomu že se hodně načekám, protože na pejska jsem také dlouho čekala. A pořát nebyl k odběru, pak mi řekla že je v nemocnici potom byla dlouho nemocná a vše se strašně prodlužovalo, nakonec jsme si pro pejska jela a konečně to vyšlo. Opravdu to trvalo hodně dlouho! A dost jsme kvůli tomu provolala. Ale myslím si že má opravdu pěkná štěnátka a že za to stojí čekat.
Jsou držší než od jiných chovatelů ale mám zkušenost s chovateli kteří řeknou že štěnata budou malička v dospělosti a nakonec z toho vyrostou přerostlí Jorci.
Kdyžtak mi napiště jak jste dopadla.
S pozdravem Jochová
| vlákno
Datum: 3 .1. 2009 0:20:48
Vložil: Ludmila Jochová(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 77.48.169.***
Titulek: RE: jorkšír od paní Mudrové
Koupila jsme si před 2 lety pejska Jorka od p.Mudrové pejsek je opravdu krásný ,nejhezčí z mého chovu,výborně kryje i větší fenky ,nebyl ještě vůbec nemocný ani neměl žádnou vadu. Myslim že má opravdu krásná zvířata k chovu.Myslím že když měl někdo nějaký zdravotní problém ze štěnátkem tak spíše je to náhoda.Nyní mám objednanou fenku také na ni budu čekat.
| vlákno
Datum: 3 .1. 2009 13:06:13
Vložil: brumik(Neregistrovaný uživatel) | 77.48.123.***
Titulek: RE: jorkšír od paní Mudrové
vy se taky zabyvate chovem a prodejem jorkšírku ?
| vlákno
Datum: 3 .1. 2009 13:20:08
Vložil: brumik(Neregistrovaný uživatel) | 77.48.123.***
Titulek: RE: jorkšír od paní Mudrové
Jestli píšete pravdu tak se vám předem omlouvám,ale tady klidne muže psát i pani Mudrová recenze sama na sebe,jinak podle mne nevím proč vybírá zálohy a pak je nemuže vrátit když se odběr posouvá o týdny až měsíce a (zákazník)dostává třeba výhodnejší nabýdky.Ja osobne si myslím že vybere zálohy když ani štenata nemá a pak jen natahuhe čas lhaním,vymýšlí si že je v nemocnici...

Datum: 13 .11. 2007 14:45:00
Vložil: Veronika(Neregistrovaný uživatel) | 212.20.66.***
Titulek: Veronika
Dobrý den,velice mě zaujala diskuze i články o paní Mudrové..nepochopím její přístup.Sama mám rtw a vím,jak by mě rozčílilo,kdyby mě takhle někdo lhal..myslím,že tady ty psi si pí.Mudrová nezaslouží.RTW jsou psi na úrovni.tak kde to jsme?

Datum: 29 .10. 2007 13:13:04
Vložil: Konopásková Petra(Neregistrovaný uživatel) | 212.243.69.***
Titulek: štěně jorkšírského teriéra
Dobrý den, chtěla jsem (nebo spíš slíbila jsem), že na tomto webu oznámím, že p.Mudrová nám doplatitla zbytek peněz za fenečku, kterou si od nás brala na splátky. Jsem ráda, že máme celý problém za sebou (viz. příspěvěk někde níže) a tímto p. Mudrové děkuji, že nám peníze poslala a přeji pěkný den.

V případě dotazů můžete volat na tel:777 617 897
| vlákno
Datum: 16 .9. 2007 12:09:35
Vložil: quicksilver(Neregistrovaný uživatel) | 85.207.18.***
Titulek: pro paní Brodskou
Vážená paní Brodská,
nevím,proč reagujete způsobem na omluvy pro paní Mudrovou tak, jak na ně reagujete. Když nevíte, jak to s paní Mudrovou chodí, raději byste měla mlčet.

Víte, je jednodušší se jí omluvit, než pak platit za prohraný soud a mít v trestním rejtříku záznam!!!
| vlákno
Datum: 19 .9. 2007 19:21:34
Vložil: Jana Brodská(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 213.226.213.***
Titulek: RE: pro paní Brodskou
Vážený pane,či paní!!!
Právě,že moc dobře vím,jak to chodí s paní Mudrovou!!!
Je mi moc líto,že pak někteří na to bohužel doplatí a právě proto,že se jí bojí.

Beranová

Datum: 16 .9. 2007 11:22:35
Vložil: Josef Matějka(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 88.146.45.***
Titulek: poděkování za yorka
Po přečtení této diskuze jsme se báli jestli dostaneme vůbec svého yorka.Pro našeko pejska jsme si jeli 5.9.2007 a vše proběhlo bez problémů.Sešli jsme se v bytě v Praze Ruzyni, kde měla pí Mudrová dvě fenky otce sama a naše poslední štěnátko.Fenky a pejsek byli krasně ostříhaný, učesaný, čistý. Překvapilo nás jak byli hravý a přítulný.Dozvěděli jsme se od pí Mudrové spousty rad a zodpověděla nám veškeré otázky.Štěňátko jsme si museli přádně prohlédnou a to i očkovácí průkaz.
Po přečtení a podepsání jsme si šťántko odvezli.Dalo by se říct že jsme s Pí Mudrovou pořád v kontaktu všechno co potřebuje se nám snaží sehnat a zodpoví nám vždy na každou otázku.Tímto děkujeme paní Mudrové za našeho krasného pejska.Je nám líto jestli někdo měl nějaký problém s paní Mudrovou, ale s námi jednala bez problému.Doufám že všichni co čekají na pejska budou mít takové štěstí jako my! S pozdravem Matějka a Kučerová

Datum: 7 .9. 2007 8:07:42
Vložil: kučerová(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 82.113.48.***
Titulek: jork
tak jsme si také byli pro jorka,báli jsme se po negativních reakcích,převzetí bylo na adrese Cialkovského ,pejsek je v pořádku po vyšetření veterinářky ,nebudu se vyjadřovat k místě převzetí tam snad s tolika pejsky nežijí,jak mi bylo řečeno,ale psi měla čisté , udržované a ostříhané ,byli to krásní psi ,takže po nocích nejistoty máme Tobbiho doma. šárka
| vlákno
Datum: 11 .8. 2007 14:33:51
Vložil: Monika Leffnerová(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 82.113.48.***
Titulek: Vážená paní Brodská
Vážená paní Brodská,

samozřejmě Vám odpovím, pač já s Vámi nemohu v žádném případě souhlasit. U psů paní Mudrové jsem byla a vše co z Vašeho příspěvku vyplývá, není v žádném případě pravda, pač já neviděla žádné nedostatky a už vůbec ne strádající nebo jinak trpící zvířata. Všichni psi paní Mudrové jsou čistí, mají pod sebou čisté piliny a k dispozici vodu a granule. Musím zdůraznit, že obě misky jsou čisté!!! V misce na vodu je čistá voda a v misce na granule jsou čisté granule a žádná pochybná směs jak Vy tady píšete. Proto si dovoluji tvrdit následující. Vaše věta o tom, že PODMÍNKY PRO ZVÍŘATA, TAM JSOU ZCELA NEVYHOVUJÍCÍ není ani trochu na místě a považuji ji, s uvědoměním skutečností, za pouhou lež. Nevím jak znáte chov Vy, ale v chovu to tak bývá, že zvířata jsou umístěna v kotcích a nepobíhají volně jak se jim zlíbí.
Dále napadáte celou fotodokumentaci psů. Fotky jsou zcela v pořádku a pravdivé. Dokonce mohu s čistým svědomím napsat, že psi jsou ještě hezčí ve skutečnosti než na fotkách. Rottweileři jsou svalnatí, perfektně rostlí s krásně lesklou srstí a jorkšíráčci jsou malého vzrůstu, srst nemají nějak zašpiněnou, ale naopak čistou a jsou ostříhaní na styl westíka a tak psi paní Mudrová stále udržuje. Musím dále napsat, že jsem byla v kontaktu se všemi psi a žádné z nich nezapáchá a není nějak znečištěné, naopak, všude je cítit vůně dřeva z pilin a to je při každé mé návštěvě.
Píšete, že jste byla s paní co si pejska od paní Mudrové kupovala. Nabízí se otázka, proč mi neodepsala paní, která si pejska koupila?! Ani slovem jste se nezmínila o stavu, či kvalitě štěněte, které si paní odnesla a jak pejsek dále prospívá. I když je to na novém majiteli, i přesto by mě to zajímalo. jsem si jista, že na toto téma by jste nemohla napsat nic negativního.
Dále, napadáte mě z nedostatečné informovanosti celé této věci tím, že jsem si nepřečetla články co jsou zde uvedené. Musím Vás tedy informovat, že právě po přečtení všech těchto hanebných článků, jsem ihned kontaktovala paní Mudrovou a dožadovala jsem se vysvětlení toho všeho, co je tady napsáno a není patrné z návštěvy jejího chovu a je třeba doložit dokumenty. Po přečtení příspěvku p. Renaty ( ze dne 17.4.2007) o tzv. narušené osobnosti paní Mudrové, musím výslovně zdůraznit, že i po sdělení těchto příspěvků byla paní Mudrová vstřícná a ochotně se začala se mnou o tom všem bavit a sama nabídla, že veškerou tu hanedbnost vyvrátí dokumenty. Všechny dokumenty a další náležitosti jsem měla v ruce a vše si pozorně přečetla. Podepsané předáky, smlouvy atd. jsou zcela v pořádku a jsou v rozporu s tím, co lidé zde píší. Nebudu nikoho jmenovat, ale když někdo chce psa s ocasem, nepodepsal by předávací protokol psa s ocasem kupírovaným! Opravte mne pokud se pletu, ale myslím si, že kupírovaný ocas není tzv. skrytá vada. Co se týče dokladu o zaplacení, ty jsem též měla v ruce. Byly vyhotoveny a podepsány oběma stranami zvlášť po podepsání předáku štěněte. Další stížnost ohledně neposlaných papírů na psa, není též pravdou, pač jsem viděla mimo jiného i potvrzení o odeslání doporučeného psaní. A takto bych mohla pokračovat dále.
Reagovala jste na omluvy paní Boškové a paní Neštřilové. Paní Boškovou na jednu stranu chápu, že ji ruply nervy. Těšila se na štěňátko a stále ho neměla doma, ale to paní Boškovou neopravňuje k tomu, někomu veřejně tak sprostě nadávat, navíc měla kontaktovat paní Mudrovou a poté tedy ošetřujícího veterináře. Jak víte, nezáleželo na paní Mudrové, ale právě na ošetřujícím veterináři. A když někdo jedná ukvapeně a pak zjistí, že se mýlil, na místě u slušných lidí je omluva. Nevím z jakého důvodu si dovolujete paní Boškovou a paní Nešetřilovou obviňovat, že zcela určitě podlehli výhružkám paní Mudrové. Neřekla bych, že máte právo zpochybňovat něčí omluvy. Omluvu paní Nešetřilové formou mailu, který byl adresován paní Mudrové jsem četla. Neřešili to tady, ale soukromě. Nebudu zveřejňovat přesná slova, to je čistě jejich soukromá věc a tak to zůstane, ale rozhodně se nejednalo o jednu stručnou větu, kterou zde paní Nešetřilová na přání paní Mudrové po vysvětlení všeho napsala. Do mailu mi paní Mudrová dovolila nahlédnout jen z toho důvodu, abych Vám mohla odepsat. A je v pořádku se omluvit, když někdo někoho neprávem pošpiní, nemyslíte?! Navíc paní Mudrová musela ty, kteří ji tu pošpinili oslovit, ať už mailem nebo telefonicky a mohu se zaručit, že formou výhružek to nebylo, ale pouze se paní Mudrová dožadovala vysvětlení jejich příspevků, když skutečnost mezi nimi je jiná jak oni sami vědí.
Domnívám se, že tak jednáte z nedostatečné informovanosti, ostatně jako někteří další zde tady, kteří se přidali. Nevyvracím Vám co jste Vy tedy viděla, ale píšu pouze co jsem viděla a vím já o celé této věci. Jak jsem již napsala, když jsem si to já sama přečetla, neklikla jsem na políčko ,,Reagovat', ale zvedla jsem telefon a ptala se paní Mudrové. Myslím, že tak by měl ragovat každý člověk, KTERÌHO SE TO TÝKÁ, což mě ano, pač jsem, mimo jiné, i zájemce o velmi nádherné štěňátko jorkšíráčka z chovu paní Mudrové.

Nezlobte se prosím na mě, ale dále na nic tady nebudu reagovat, pač mě je pravá skutečnost známa a nemám potřebu se tady dále vyjadřovat k takovým, jak se domnívám, hloupostem. On si každý zájemce o štěňátko, po setkání s paní Mudrovou, udělá vlastní názor. Jak o chovu a kvalitách psů, tak i o dobrém jednání paní Mudrové. Věřím, že nic negativního to nebude.
Málem bych zapomněla, před napsáním toho příspěvku jsem si přečetla velmi pěkné děkovné dopisy i s fotodokumentací adresované paní Mudrové. Nejednou jsem se mile pousmála.

S přáteslkým pozdravem a přáním hezkého dne
Leffnerová Monika
| vlákno
Datum: 11 .8. 2007 18:13:57
Vložil: Jana Brodská(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 213.226.213.***
Titulek: RE: Vážená paní Brodská
Vážená paní Leffnerová,

velice správně jste napsala,že si totiž každý po návštěvě u paní Mudrové udělá názor sám!!!
Je velice těžké polemizovat s někým,kdo má klapky na očích a promiňte - to co tam jsem viděla,bohužel vidí jinak.
Byla jsem tam osobně a za svým si stojím.
Nadále budu postupovat,tak jak jsem se rozhodla a napsala.
O spoustě věcí toho bohužel vím možná víc než vy.

Hezký den a otevřete oči,

Brodská
| vlákno
Datum: 16 .1. 2009 20:08:49
Vložil: Fiona(Neregistrovaný uživatel) | 89.239.62.***
Titulek: RE: Vážená paní Brodská
Dobrý den,
musím reagovat na příspěvek pí. Leffnerové.
Přestože nejsem účastníkem "sporu", pejska mám naštěstí od jiného chovatele, začetla jsem se do příspěvků.
Příspěvek pí. Leffnerové mi připomíná slohové cvičení na obhajobu pí. Mudrové, zdůrazňuje, jak se s ní osobně zná, VŽDY viděla štěňata a psi v naprostém pořádku, NIKDY nechyběla voda, ani čistá miska, VŽDY celý byt voněl dřevem a čistotou,....
Pro mne osobně, jako nezaujatou stranu, je příspěvek naprosto nedůvěryhodný.
| vlákno
Datum: 11 .8. 2007 7:14:24
Vložil: Robert Boruta(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 89.102.223.***
Titulek: Mudrová
S pí.Mudrovou máme podobné zkušenosti.V dubnu vylákala od mého nezletilého syna,který si šetřil peníze a přál si štěnátko pod záminkou prodeje větší finanční hotovost.Odběr dle smlouvy byl stanoven na konec června.Když se syn koncem června chtěl domluvit na odběru bylo mu řečeno,že pejsek je malý a veterinářka ještě nepovolila odběr. Následně po několika málo dnech mu ale přišel dopis,že nedodržel termín odběru a tak ho předává novému majiteli.Na naše doporučené dopisy ohledně předání pejska anebo vrácení zálohy,popřípadě další dohody vůbec nereaguje a nechává je ležet na poště.To, že pí.Mudrová odesílá mailové zprávy z adresy Advokátní kancelář Praha mne nemůže zastrašit a následně podniknu další nezbytné kroky. Pokud máte podobnou ne-li stejnou zkušenost, můžete se připojit.
| vlákno
Datum: 11 .8. 2007 18:20:09
Vložil: Jana Brodská(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 213.226.213.***
Titulek: RE: Mudrová
Vážený pane Boruta,

jsem nesmírně ráda,že takto reagujete!
S tím zastrašováním máte naprostou pravdu,spojila jsem se s několika lidmi,všichni bezradní,jak na p.Mudrovou.
Reaguji za všechny co půjde,protože to takto nenechám,mám už toho vážně dost.Jsem sice časově dosti vytížená,ale toto dotáhnu až do konce a s p.Mudrovou se velice ráda potkám i u soudu a rozhodně se jí omlouvat nehodlám.
Jinak mě moc mrzí,že tu bohužel jsou u nás zákony,které takovým to lidem jen pomáhají,ale vše jsem poslala na veterinární stanici a osobně se tam chystám též,takže rozhodně p.Mudrovou vydechnout nenechám.

Držím vám palce a bojujte,protože z takovýchto obchodníků se zvířaty je mi špatně!!!
To nejsou chovatelé!

Hezký den

Brodská
| vlákno
Datum: 12 .8. 2007 19:00:29
Vložil: boruta robert(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 89.102.223.***
Titulek: RE: Mudrová
Paní Brodská,několik málo minut po zveřejnění mé zkušenosti s p.Mudrovou mne vyzvala, abych věci opravil a snad se i omluvil .Dokonce uvedla,že jsem málo inteligentní,když se ji chci sám postavit.Ta žena nemá žádnou soudnost a ani přehled,i když uvádí ,že má právnícké vzdělání a pracuje v právní kanceláři.Nejsem již sám ,což ji také dokážu a i vám děkuji za podporu a další pomoc.

P.S.Pejska nemohla vydat v daném termínu,jelikož byla na dovolené v zahraničí.Tak ji syn přispěl a hlavně varování pro ostatní ať nepříspívají také.
S pozdravem Boruta
| vlákno
Datum: 12 .8. 2007 20:34:07
Vložil: Jana Brodská(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 213.226.213.***
Titulek: RE: Mudrová
Hezký den pane Boruta,

opravdu mě p.Mudrová velice překvapuje.Chtěla bych její právnický titul vidět.Má smůlu,jen co se dostanu za týden na ta místa,která potřebuji,tak jí začnou horké dny.A navíc může ode mne očekávat,velice schopného právníka,který tuto věc vezme do svých rukou.Ublížila někomu,kdo je mým nejlepším přítelem na světě a nahrazuje mi rodiče a to nezapomenu!!!NIKDY!!!
Tuto věc nenechám jen tak vyšumět!!!
Přeji mnoho úspěchů a myslím na vás.Budu ráda,když i napíšete jak se celá věc vyvíjí dál.
Já začnu za týden,tento týden mám mnoho pracovních povinností,ale pak obětuji i dovolenou.
Hezký den,

Brodská
| vlákno
Datum: 9 .8. 2007 10:57:53
Vložil: Marie Nešetřilová(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 81.92.148.***
Titulek: OMLUVA
Chci se omluvit paní Mudrové co jsem o ní napsala na internet.Jednala jsem zkratově a v rozčílení.Díky Nešetřilová
| vlákno
Datum: 9 .8. 2007 19:30:46
Vložil: Jana Brodská(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 213.226.213.***
Titulek: RE: OMLUVA
Paní Nešetřilová,
být vámi tak se na nějakou omluvu vykašlu.
Je mi úplně jasné,proč se omlouváte.
Byla jste donucena jako ostatní!!!
Brodská
| vlákno
Datum: 6 .8. 2007 14:33:25
Vložil: Monika Leffnerová(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 88.102.76.***
Titulek: Vážně k neuvěření !!!
Dobrý den,

po přečtení všech těchto hanebných příspěvků, jsem zcela v šoku, co jsou někteří lidé schopni napsat a ani se pak, v některých případech, nepodepsat. Domnívám se, ze je to pouze čistá závist a snaha pošpinit dobrého chovatele, pač jsem sama viděla, že paní Mudrová má v chovu opravdu nádherné psy. Nedá mi to a musím proto reagovat na pár věcí.
Paní Mudrovou znám osobně a rozhodně bych neřekla, že je ,,narušená osobnost". Nejsem si vědoma a ani si neumím představit, že by s někým paní Mudrová jednala odměřeně, natož mu psala ,,velmi neslušné sms". A to i dokonce po přečtení těchto příspěvků, na který je třeba silný žaludek, pač slušní a inteligentní lidé se takto nevyjadřují.
Dále není paní Mudrová povinna se komukoliv zpovídat, či se dokonce dovolovat, jestli se může přestěhovat nebo kolik může vlastnit telefoních čísel. Vrchol všeho je pomluva její osoby! Nikdo nemá právo někoho soudit. To jak paní Mudrová vypadá nebo nevypadá, jak žije atd. je čistě její soukromá věc a nikomu dalšímu do toho nic není!
Další věc je samotný chov psů a hlavně genetika. Myslím, že každému jsou známy alespoň základy genetiky, což se samozřejmě netýká pouze zvířat. Předpokládam, že pokud se někdo zajímá o chov psů jako takový nebo chce psa jen vlastnit pro své vlastní potěšení, měl by si nejdřív něco málo přečíst. Dozvěděl by se, že chovatel zodpovídá pouze za vady zjevné ( např. barva srsti, kýl zejména pupečních a nesprávného postavení řezáků) ale v žádném případě nezodpovídá za žádné tzv. skryté vady, které se projeví až po určité době u nového majitele. Jedná se o nedostatky ve vzrůstu ( přílišná nebo nedostatečná výška a vubec velikost) nebo povaze ( štěně je bázlivé, nevhodné k výcviku, málo čistotné, tzv. neposlušné až neovladatelné aj.). Do této skupiny patří rovněž nejčastější příčiny reklamací, a to chybění některých trvalých zubů a jednoho nebo obou varlat. Za všechny tyto vady nemůže chvatel zodpovídat proto, že jsou geneticky podmíněné a tedy ze strany chovatele neovlivnitelné. O symbolické odpovědnosti by se snad dalo do jisté míry uvažovat , a to z hlediska výběru chovného páru, ale jaký chovatel by si vybíral krycího psa se záměrem, aby se mu u štěňat objevily dědičné vady! Známé pravidlo říká, ,,štěňě si kupuješ, psa z něho však děláš sám!
...Nyní, po zvážení všech těchto faktů, nebudu více reagovat na příspěvek o uhynutí ročního psa. Mohu jen napsat, já bych se nechlubila s faktem, že se o psa, který je na mě zcela závislý, neumím postarat tak, aby prospíval... A pokud tedy péče o psa byla dobrá, mělo jít uhynuté zvíře na pitvu. Ale nemít nic v ruce a špínu házet na nevinného člověka, to mi nepřipadá ani trochu správné. Je nesmysl, aby za to po roce, co je zvíře u nového majitele mohl chovatel, v tomto případě paní Mudrová.

Toť jen muj názor na celou tu špínu, co se tu na účet paní Mudrové vyskytuje. Věřím, že omluvy inteligentních lidí budou postupně přibývat.

S pozdravem, Leffnerová Monika





| vlákno
Datum: 6 .8. 2007 17:41:40
Vložil: Jana Brodská(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 81.92.148.***
Titulek: RE: Vážně k neuvěření !!!
Vážená paní Leffnerová,
píšete,že p.Mudrovou velmi dobře znáte!
Nezlobte se,ale já tam byla s paní co kupovala pejska,moc dobře vím,jaké byli problémy ohledně financí a nedostatečné péče o psi!!!
Tímto jak jste zareagovala,jste mě donutila zavolat na veterinární stanici a poinformovat se o možnostech podánní stížnosti na p.Mudrovou,ohledně jejího chovu psů.
Klidně může p.Mudrová vše postoupit soudu,já už jsem však sepsala písemnou stížnost,která bude poslána veterinární klinice.
Jestli jste tedy u o
p.Mudrové byla,tak mi zodpovězte pár otázek,když
její situaci tak dobře znáte!
Co já viděla,zavřené psi v kleci nebo v truhle.Pročůrané hadry a noviny,prostěradla.®rádlo bylo všude,voda skoro žádná.Výkaly též!!!®rádlo v tom vedru přímo namíchané ( nedá se popsat složení )a na stole položené.Jestli občas vypustili ty chudáčky,což asi občas bylo,tak po zemi ležely staré výkaly.
Pejskové rozhodně nebyli ti,co měla paní Mudrová nafocené,protože tak načesané a krásné pejsky jsem tam rozhodně neviděla.
Myslím,že by jste si měla články pořádně přečíst,protože zde nejsou jen stížnosti ohledně jorkšírů,ale i rotvajlerů.
PODMÍNKY PRO ZVÍRATA,TAM JSOU ZCELA NEVYHOVUJÍCÍ.
Zajímalo by mne,zda jte tam viděla něco jiného než mi.

A ohledně genetiky,bychom mohli spolu diskutovat.
Je zvláštní,že to byl nechtěný vrh a jestli jste chovatelka,jistě o tom něco víte!

S pozdravem a hezký den,

Jana Brodská


| vlákno
Datum: 5 .8. 2007 14:39:26
Vložil: katka.boskova(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 85.207.18.***
Titulek: Omluva
Chci se omluvit za svůj předchozí komentář a především se chci omluvit paní Mudrové.
Jde o to, že ve chvíli, kdy jsem komentář psala, jsem byla rozčilená a po pravdě řečeno, jednala jsem zkratově.
Den po napsání kometáře jsem se totiž s paní Mudrovou spojila a ten den si dojela pro fenku, čili už ji mám 2 týdny doma. Fenečka je krásná, hravá a hlavně zdravá. Prostě je vše v pořádku.
Omlouvám se především za svůj výrok v první větě, opravdu se za to stydím.

Paní Mudrová, omlouvám se Vám za poškození Vašeho jména, vím, že to ode mě nebylo správné ani neetické, a proto se Vám moc omlouvám.
| vlákno
Datum: 5 .8. 2007 18:23:35
Vložil: Katka(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 85.207.18.***
Titulek: RE: Omluva
A abych to upřesnila, fenka mi byla vydána díky rozhodnutí veterináře či veterinářky, který/á povolil/a předání štěněte. Fenka byla způsobilá k předání.
| vlákno
Datum: 6 .8. 2007 17:48:31
Vložil: Jana Brodská(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 81.92.148.***
Titulek: RE: Omluva
Vážená p.Bosková,

pokud jste již napsala co jste napsala,nechápu vaší reakci na omluvu p.Mudrové.
Nezlobte se,ale myslím,že jste se omlouvala pod nátlakem a výhružkami této paní,která již učinila totéž i ostatním!!!
Je to hanba a ostuda,jakým způsobem tato paní podniká v chovu a neumí si přiznat v jakých podmínkách se o zvířata stará,ale jen hrabe peníze,které si nechává dopředu posílat.
Takže je mi vás líto,že jste podlehla zcela určitě jejímu vyhrožování!

S pozdravem,

Jana Brodská

Datum: 22 .7. 2007 14:01:11
Vložil: katka.boskova(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 85.207.18.***
Titulek: Taky jsem zřejmě naletěla
Asi máte pravdu, paní Mudrová je velká s...ě. Už je to dva apůl měsíce, co jsem si "rezervovala" fenku jokršíra a ona stále není očkovaná, prý má malou váhu. Přitom první odběr měl být ke konci června. Nyní je skoro srpen a já fenku stále nemám. Už mě to čekání nebaví a já už jsem opravdu zoufalá, nevím co mám dělat.
Někdo tady chtěl adresu bydliště. Já její adresu mám: Je to Ciolkovského 858/85,161 00 Praha 6-Ruzyně
.
Tahle adresa je napsaná na zálohové smlouvě. Snad Vám to pomůže

Datum: 21 .7. 2007 14:52:40
Vložil: Pavelka František(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 90.176.77.***
Titulek: CANE CORSO
Prodám krásná štěňata bez PP po rodičích s PP. Barva černá nebo stříbrná. Odběr začátkem září. Cena dohodou. TEL:.608 711 800

Datum: 17 .7. 2007 16:39:15
Vložil: Ernestová(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 195.122.213.***
Titulek: Dodatek k mému předchozímu příspěvku
Zároveň žádám všechny ty, kteří od pí. Mudrové koupili v jakékoliv době štěně, poctivě zaplatili a bylo jim ze strany pí Mudrové odmítnuto vydání dokladu o zaplacení, aby mne kontaktovali buï telefonicky nebo mailem. Moc děkuji, pomůžete dobré věci.

Datum: 17 .7. 2007 11:58:55
Vložil: Ernestová(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 195.122.213.***
Titulek: Krásně jsme naletěli
Zdravím všechny, i my jsme bohužel naletěli. Ze začátku vše vypadalo vcelku normálně až na otřesné prostřední bytu v Ruzyni, nicméně měli jsme bohužel mylný pocit, že paní žije jen pro psy a na sebe z toho důvodu nedbá. Štěňátka jsme zarezervovali, zaplatili nemalou zálohou a odjeli stím, že po celou dobu budeme v kontaktu. No abych to zkrátila, nakonec máme štěňata s kupírovaným osacem, což jsme výslovně nechtěli, ale co je to podstatné, štěňata jsou cca o měsíc mladší, než je p. Mudrová označila v očkováku. Nebudu psát detaily. máme toho dost. Hodláme podniknout příslušné kroky, neboť i z hlediska povolání, které vykonávám nehodlám podporovat porušování zákona. Byla bych ráda, kdyby se mi další lidé, které p. mudrová jakýmkoliv způsobem podvedla ozvali na tel. číslo 736695799.
| vlákno
Datum: 31 .5. 2007 6:32:10
Vložil: Konopásková Petra(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 212.243.69.***
Titulek: Jorkšírský teriér
Dobrý den, dnes jsem si přečetla Váš článek o podvodech p. Mudrové a musím jenom souhlasit. Před více jak půl rokem si od nás p. Mudrová koupila štěně jorkšírského teriéra. Mamka ji ho dala na splátky, ale ona splatila pouze půlku fenečky. Zbytek měla splatit do března, ale žádné peníze dosud nepřišly. Včera jsme ji s mamkou posílaly sms, že půjdeme na policii a její odpověï zněla ať jdeme, že už nám stejně peníze dala. Celou dobu tvrdí, že peníze poslala, ale ani jednou nepřišly. Jsem ráda, že jsem na netu našla Váš článek. Rozhodly jsme se na tu policii opravdu jít. Pokud je Váš článek ještě aktuální a problémy s p. Mudrovou nemáte dořešeny, můžete mě kontaktovat na 777 617 897. Děkuji Konopásková
| vlákno
Datum: 11 .7. 2007 9:34:42
Vložil: Vlaïka(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 194.228.18.***
Titulek: RE: Jorkšírský teriér
Dobrý den,

už více než rok máme doma Rottweilera od paní Mudrové. Musím přiznat, že z této paní jsem od samého začátku neměla dobrý pocit, ale říkala jsem si, že každý jsme nějaký. Podmínky, ve kterých žijí její psi a štěňata, se mi zdály na chovatelku a milovnici psů, také přinejmenším podivné, ale neměla jsem, při odběru štěněte, moc času to zkoumat. Vím jen, že mnoho věcí, při kontaktu s paní Mudrovou mne zaráželo. Když během prvních měsíců mělo naše štěně problémy se stravováním a snažila jsem se chovatelku kontaktovat, aby nám poradila co dělat, slehla se po ni zem. Opět jsem měla divný pocit, ale říkala jsem si, že jí třeba křivdím a možná ztratila mobil. Teï je našemu psovi 16 měsíců, začal kulhat a je u něj podezření na dysplazii loketního kloubu. A tak jsem začala pí. Mudrovou shánět, v dobré víře, abych ji upozornila na nebezpečí dědičnosti pro její další potencionální chov. Místo toho jsem však narazila na několik příspěvků o pí. Mudrové a už mi to konečně začíná všechno zapadat a mám na sebe pouze vztek, jak naivní jsem byla. Ano, i my máme špatné zkušenosti s podvodnicí Mudrovou. Od všeho, co jsem si přečetla kousek, nás vlastně podvedla kombinací, všech svých podvodů - kupírovaný ocas, lhaní, zmizení z povrchu zemského a okradení. Jsem alespoň ráda, že jsme našeho psa zachránili z bídných podmínek a mnohé jeho chování už si také dokážu vysvětlit. A taky jsem ráda, že už mám konečně jasno a vím, že příště si dám větší pozor. Díky Vám za otevření očí. S pozdravem Vlaïka

Datum: 17 .4. 2007 10:05:29
Vložil: Renata(Neregistrovaný uživatel) | 82.100.1.***
Titulek: Narušená osobnost p. Mudrové
Před několika dny jsem odpovídala na inzerát o prodeji jorkšírů po sms, slušně jsem se zeptala na pár důležitých věcí, odepsala mi paní Mudrová (7 sms zpráv)velmi neslušnou formou. Zřejmě má tato paní psychické problémy. Naštěstí mě tímto odradila od další komunikace a štěnátko si hledám jinde.
| vlákno
Datum: 20 .9. 2006 19:48:29
Vložil: Hana(Neregistrovaný uživatel) | 83.208.36.***
Titulek: Jorkšír
Mrzí mne, že kolem paní Ilony Mudrové jsou negativní články jen ohledně rotwailerů.
Já jsem si od ní koupila štěně jorkšírského teriéra bez PP. V inzerátu stálo, že oba rodiče mají PP. Cena tomu odpovídala - 8 000,- Kč za fenku. Způsob prodeje se mi zdál velmi zvláštní - pošlete peníze přes spořitelu, mnoho slov o nejlepších rodičích, hodinové přemlouvání mobilem a výsledek? Nechala jsem se přemluvit. Přestože mi paní Mudrová zdůrazňovala že její štěňata mají bohatou srst, malá ouška a krátký čumáček , skutečnost je poněkud jiná. Moje fenka má chlupů opravdu málo, je přerostlá, barevně se podobá spíše kníračovi, ale je velmi milé povahy.Myslím si, že toto je dosaženo výchovou a rodiče v tom mají méně než polovinu zásluhy.
Tímto bych chtěla varovat ostatní zájemce o jorkšírka od této paní. Zdůrazňuji, že nemám chovnou stanici a nejde mi o nic jiného, než o varování před nákupem štěněte bez PP od paní Ilony Mudrové z Kameniček.
| vlákno
Datum: 2 .5. 2007 18:54:26
Vložil: alena(Neregistrovaný uživatel) | 84.244.92.***
Titulek: RE: Jorkšír
Zřejmě jsem taky naběhla,prosím Vás mohli by jste mi někdo uvést přesnou adresu ¨p.Mudrové,jestli mi nelhala.Děkuji.Alena
| vlákno
Datum: 16 .6. 2007 10:19:12
Vložil: kristýna(Neregistrovaný uživatel) | 62.245.77.***
Titulek: RE: Jorkšír
Nevim přesnou adresu, ale jsou to Dejvice, blízko Ruzyně...Takový barevný věžáky
| vlákno
Datum: 18 .6. 2007 22:42:50
Vložil: Marie Nesetrilova(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 81.92.148.***
Titulek: RE: Jorkšír
Adresa je Ilona Mudrova Kamenicky 12 53941 Kamenicky jsou u Hlinska v Cechach.Jinak to jsou Prazaci pristehovany do Kamenicek a vydelavaji na lidske duverivosti.Maji asi 5 mobilu a kecaji kazdemu neco jineho.Meli jsme od nich jorka a v roce zemrel.Maji vrhy ani o nich nevi.Minuly tyden jsem shanela stenatko a ozval se mi pan od Mudrove a rekl ze je z Prahy.Keca.Bydli v Kamenickach ale aby prodali tak to rika.Muzu poslat jeho cislo.Ted v anonci ma 2 cisla na mobil.podvodnici jedni.Myslela jsem ze jsou ferovy ale spletla jsem se.Nashle
| vlákno
Datum: 18 .6. 2007 22:43:58
Vložil: Marie Nesetrilova(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 81.92.148.***
Titulek: RE: Jorkšír
Adresa je Ilona Mudrova Kamenicky 12 53941 Kamenicky jsou u Hlinska v Cechach.Jinak to jsou Prazaci pristehovany do Kamenicek a vydelavaji na lidske duverivosti.Maji asi 5 mobilu a kecaji kazdemu neco jineho.Meli jsme od nich jorka a v roce zemrel.Maji vrhy ani o nich nevi.Minuly tyden jsem shanela stenatko a ozval se mi pan od Mudrove a rekl ze je z Prahy.Keca.Bydli v Kamenickach ale aby prodali tak to rika.Muzu poslat jeho cislo.Ted v anonci ma 2 cisla na mobil.podvodnici jedni.Myslela jsem ze jsou ferovy ale spletla jsem se.Nashle
| vlákno
Datum: 2 .7. 2007 15:12:51
Vložil: Hana(Neregistrovaný uživatel) | 83.69.52.***
Titulek: RE: Jorkšír
Také jsem si naběhla, koupila ode mne na splátky a zbytek odmítá dát. Její adresa je Ciolkovského 858/8 Praha 6 - Ruzyně
| vlákno
Datum: 4 .7. 2007 12:48:39
Vložil: Hana(Neregistrovaný uživatel) | 83.69.52.***
Titulek: RE: Jorkšír
Kdo jste koupil od paní Mudrové po 19.6.2007 fenečku jorkšíra tetovanou v pravém uchu 1648 ozvěte se mi. 731259641. Jedná se o papíry. Děkuji.
| vlákno
Datum: 22 .8. 2007 13:49:22
Vložil: Hana(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 83.69.52.***
Titulek: RE: Jorkšír
Paní Mudrová mně již dlužnou částku uhradila a fenečka(kterou si ode mne koupila) zůstává v jejím vlastnictví. Viděla jsem její odchovaná štěňátka a musím říci, že jsou pěkná(vyrovnají se mým papírovým vrhům).Proč vlastně ne, když chová na papírových fenách.Tím se jí omlouvám za příspěvky, které jsem tady zveřejnila.
| vlákno
Datum: 29 .8. 2007 19:41:37
Vložil: Jana Brodská(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 213.226.213.***
Titulek: RE: Jorkšír
Dobrý den,

jestli je tomu tak jsem velice ráda,že jste své peníze dostala zpět.Pokud né a jste tlačena ze strany paní,protože vím jaké praktiky a výhružné dopisy používá,aby donutila lidi k omluvě,prosím ozvěte se mi.

Myslím,že i tato vaše reakce je tím důkazem,

hezký den,

Brodská
| vlákno
Datum: 18 .6. 2007 22:33:29
Vložil: Marie N esetrilova(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 81.92.148.***
Titulek: RE: Jorkšír
Adresa zni:Ilona Mudrova Kamenicky 12 53941 Taky jsem naletela.Jsou to oba masiny na prachy.Pejsek jork nam po roce zemrel.Maji vrhy ani o tom nevi.Je to tyden co jsem shanela noveho pejska a ozval se mi pan a rikal ze je z Prahy.Keca maji asi pet mobilu a kazdymu neco nakecají.Jsou to Prazaci,ale bydli v Kamenickach.Mejte se hezky.Nashle
| vlákno
Datum: 18 .8. 2007 0:32:17
Vložil: lenka(Neregistrovaný uživatel) | 213.195.242.***
Titulek: RE: Jorkšír
RE: jorkšír od mudrové
jsem ráda že se konečně začíná více mluvit o pí Mudrové, asi v březnu jsem sháněla štěně yorka, našla jsem inzeráty v annonci na všechny jsem volala a vždy se dovolala na stejnou paní Mudrová, říkala mi že má rodiče z ciziny, ty nejlepší v ČR a prodává štěňata bez pp, protože s vyřizováním pp jsou problémy, že má malinké i velké yorky že si můžu vybrat, ale podmínkou je záloha 4000Kč protože má spoustu jiných zájemnců, ještě podotýkám , že mi psala emaily a v názvu bylo advokatnikancelař (nechápu proč by se právnička živila prodejem psů)
ani jednou nezavoala jen posílala sms, v telefonu působila velmi důvěřivě, ale naštěstí mě napadlo zadat do vyhledavače její jméno a bum samé negativní názory a podvody, tak jsem jí psala co to má znamenat proč obelhává lidi a na to mi odpověděla, že už se semnou nemá o čem bavit a byla poněkud nezdvořiláá. Jsem moc ráda že jsem jí nenaletěla, a doufám že se na ni konečně vy podvedení domluvíte a její podvody zastavíte
| vlákno
Datum: 29 .8. 2007 19:35:28
Vložil: Jana Brodská(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 213.226.213.***
Titulek: RE: Jorkšír
Dobrý den,

já jsem zas konečně ráda,že tuto paní někdo konečně prokoukl!!!Přesně stejné zkušenosti a ta hrůza u ní doma k b....
Na zastavení těchto podvodů se pracuje.O její profesy advokátky se velice ráda přesvědčím.....
Bude mě těšit...
Ona svým způsobem totiž ví jak na to a u nás bohužel zákony asi víte jak fungují,tak to nejde tak rychle.

Brodská

Datum: 12 .12. 2005 14:28:52
Vložil: Pavla Zlámalová(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 194.228.83.***
Titulek: fenka od pí I.Mudrové
Právě jsem si přečetla Vaše názory na "chovatelku" paní I.Mudrovou
Máme taky fenku od I.M.,ale bez papírů takže nám kupírovaný ocas nevadí.Nechceme ji na výstavy,ale požadovali jsme nulovou hodnotu DKK u obou rodičů fenky.
Proč píši?Musím souhlasit s tím,že u paní Mudrové nebude vše v pořádku.První co mě zarazilo bylo to,kde byly dospělí psi,jak už
popisovala paní,která si také zakoupila fenku.Psi se nacházeli v nějakém chlívku za mřížemi v naprosté tmě.Jsem sice laik,ale tohle se nedělá.
Pamatuji si že pán(asi přítel pí I.M.)nám popisoval konflikt s paní která si u nich zakoupila rtw,šlo o kupírovaný ocásek.
Tvrdil nám,že soud vyhraje a že stejně zákon o kupírování u nás dlouho platit nebude.Nechápala jsem,protože jsem měla za to,že zákon je teprva 1 rok starý.
Pán tvrdil,že jsou členy rtw klubu.Pak jsme se ale divili,když jsme je mezi členy nenašli.
Aby toho nebylo málo nedostali jsme ani smlouvu o koupi psa,když jsme se na ní ptali bylo nám řečeno,že nám stačí očkovací průkaz.
Pán nám také řekl ať si sebou vezmeme o 1000 kč více a dostaneme
15 kg granulí pro štěně,protože jak sem už psala jsem laik
a říkala jsem si když na toto krmení je štěně zvyklé,tak proč ne.
Dostali jsme 15 kg granulí s tím,že se jmenuje Aport.Museli jsme mu věřit,protože na pytli nebyla etieta,prostě nic.
Až u nás ve zverimexu jsem se od prodejce dozvěděla,že tyto granule stojí okolo 700 kč a že za cenu 1000 kč bychom měli mnohem kvalitnější granule,než byly toto.
To už mě opravdu na.....!Naše fenka ke všemu začala ve 3 měsící kulhat na zadní nohu,ihned jsme na doporučení veterináře změnili granule a po 2 týdnech kulhat přestala a to kulhala měsíc v kuse!
Stejně ji necháme v půl roce zkontrolovat kyčle rentgenem.
I přesto všechno sme rádi,že ji máme.
Akorát mě mrzí to,že někdo dovede vydělávat na podvodech
se zvířaty....

Datum: 2 .11. 2005 22:54:12
Vložil: Lucie(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 85.160.139.***
Titulek: Kdo nezná pí Mudrovou...
| vlákno
Datum: 2 .11. 2005 22:40:05
Vložil: Lucie(Neregistrovaný uživatel)  (  ) | 85.160.139.***
Titulek: Štěně od množitelky
Před cca rokem mi volal pán a požadoval kupírované štěně. Od nás jdou jen "ocasatá" zvířata, takže jsem mu nemohla vyhovět. Zároveň jsem jej varovala před riziky koupě kupírovaného jedince a radila, aby dobře zvážil, proč daný chovatel kupíruje štěně v rozporu se standardem. Po nějakém čase onen pán volal opět, že koupil štěně od pí Mudrové - psa. A že dnes již ví, že udělal chybu. Prý pejska zachránil z příšerných podmínek. A volal zejména proto, aby se pozeptal,za jak dlouhou dobu má chovatel poslat PP novému majiteli. Psu bylo tehdy cca 7 měsíců. Ujistila jsem jej, že PP již dávno musí mít doma (též prý za psa zaplatil 12 000,-Kč)a odkázala ho na pí Buriánkovou, která v té době působila ve fci ÚPCH. Následně jsem se dočetla, že vzhledem k podezření na podvod s rodiči štěňat nebudou tomuto vrhu PP vystaveny průkazy původu vůbec.

Nevím, zda se onen pán obrátil na pí Buriánkovou, nevím, zda ve finále PP na psa dostal, nevím, zda došlo mezi ním a "chovatelkou" k nějaké domluvě. Pokud se mi onen pán opět ozve, pokusím se jej s Vámi kontaktovat.

Je mi všech ubohých psů v péči "množitelky" velmi líto. Bohužel, takovíto lidé profitují právě z naší lítosti a odhodlání nevrátit mazlíka zpět do nelidských podmínek....
| vlákno
Datum: 4 .11. 2005 9:05:19
Vložil: alena buriánková(Neregistrovaný uživatel) | 85.160.160.***
Titulek: RE: Štěně od množitelky
ten pán se mi ozval,ale problém byl v tom,že ti lidé(on nebyl sám)mají jedinou možnost ,pokud by chtěli vrátit peníze .Vrátit psa.A to nikdo neudělá.A na to se totiž hraje.®e oželíte ty peníze a mávnete rukou.
Jenže tyto věci by se nestávaly,kdyby se jednalo důsledně proti různým "chovatelům"
Například nikdo z členů neví,jak dopadl Případ DNA řešený v únoru-květnu.
Ví to jen předsedkyně a já tak trochu,co jsem vypátrala.To je mazec.
Proč myslíte,že jsem podala stížnost KRK na tu slavnou kontrolu ve stanici významné chovatelky-vykonané předsedkyní klubu?
Nějak se mi chce ze všech těch benevolencí zvracet

Komentáře

Nastavení kvality: Vše | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Celkem 107 příspěvků , poslední příspěvek zaslán 13 .2. 2010 22:03:24
Příspěvek
Jméno
Datum
Petr Joura
19 .11. 2009 14:57:43
Veronika
20 .11. 2009 20:26:45
Andrea
9 .2. 2010 15:22:18
Veronika
13 .2. 2010 22:03:24
Irena
12 .9. 2009 12:43:09
Irena
19 .7. 2009 18:59:48
Stáňa
11 .8. 2009 20:19:43
brumik
12 .8. 2009 7:46:09
Linda
18 .8. 2009 19:35:14
Milena
15 .9. 2009 19:59:03
Veronika
21 .8. 2009 22:08:07
Irena
23 .8. 2009 18:37:58
brumik
23 .8. 2009 19:06:34
Irena
24 .8. 2009 13:37:20
Andrea
9 .2. 2010 15:37:37
DOGCLUB
24 .1. 2009 22:01:30
dogclub
3 .2. 2009 20:26:31
brumík
5 .2. 2009 9:44:28
beáta
17 .2. 2009 14:44:47
boban
21 .2. 2009 11:03:14
Terrinka
23 .2. 2009 13:04:08
Lena
14 .7. 2009 14:56:30
Mazlíček
16 .1. 2009 10:30:15
katka
21 .1. 2009 0:12:17
Mila
19 .3. 2009 8:04:05
Lena
14 .7. 2009 15:03:27
Terrinka
15 .11. 2008 20:43:13
Petra
14 .1. 2009 22:05:57
Patrik
17 .1. 2009 9:47:51
Petra
17 .1. 2009 17:47:54
Patrik
17 .1. 2009 18:48:10
Petra
17 .1. 2009 22:43:40
Patrik
18 .1. 2009 10:38:04
Petra
18 .1. 2009 11:58:49
BIBOP
31 .3. 2009 23:54:33
Liba
18 .1. 2009 11:17:58
Petra
18 .1. 2009 12:04:00
Terrinka
23 .2. 2009 13:07:38
Patrik
16 .1. 2009 18:12:56
Terrinka
23 .2. 2009 12:55:12
Peterková
23 .1. 2009 16:37:57
Terrinka
23 .2. 2009 13:00:47
nikol
1 .1. 2010 21:56:24
Monika Leffnerova
29 .7. 2008 23:24:16
Pavla Kunová
29 .8. 2008 9:33:40
Pavla Kunova
28 .5. 2008 11:24:21
Andrej Nestor
3 .3. 2008 22:17:58
Vacková
16 .2. 2008 23:58:08
Martina
2 .2. 2008 12:53:00
Zuzana Koudelková
10 .1. 2008 18:58:16
olga Primakova
14 .1. 2008 18:26:58
Míla
1 .2. 2008 23:03:17
Kateřina Hrušková
17 .1. 2008 8:12:50
Zuzana Koudelková
20 .1. 2008 18:27:33
Veronika
26 .12. 2008 21:14:06
brumik
3 .1. 2009 13:24:39
Alice Novotná
9 .1. 2008 20:06:23
Alice Novotná
9 .1. 2008 19:26:41
Ludmila Jochová
3 .1. 2009 0:07:14
Ludmila Jochová
3 .1. 2009 0:20:48
brumik
3 .1. 2009 13:06:13
brumik
3 .1. 2009 13:20:08
Veronika
13 .11. 2007 14:45:00
Konopásková Petra
29 .10. 2007 13:13:04
quicksilver
16 .9. 2007 12:09:35
Jana Brodská
19 .9. 2007 19:21:34
Josef Matějka
16 .9. 2007 11:22:35
kučerová
7 .9. 2007 8:07:42
Monika Leffnerová
11 .8. 2007 14:33:51
Jana Brodská
11 .8. 2007 18:13:57
Fiona
16 .1. 2009 20:08:49
Robert Boruta
11 .8. 2007 7:14:24
Jana Brodská
11 .8. 2007 18:20:09
boruta robert
12 .8. 2007 19:00:29
Jana Brodská
12 .8. 2007 20:34:07
Marie Nešetřilová
9 .8. 2007 10:57:53
Jana Brodská
9 .8. 2007 19:30:46
Monika Leffnerová
6 .8. 2007 14:33:25
Jana Brodská
6 .8. 2007 17:41:40
katka.boskova
5 .8. 2007 14:39:26
Katka
5 .8. 2007 18:23:35
Jana Brodská
6 .8. 2007 17:48:31
katka.boskova
22 .7. 2007 14:01:11
Pavelka František
21 .7. 2007 14:52:40
Ernestová
17 .7. 2007 16:39:15
Ernestová
17 .7. 2007 11:58:55
Konopásková Petra
31 .5. 2007 6:32:10
Vlaïka
11 .7. 2007 9:34:42
Renata
17 .4. 2007 10:05:29
Hana
20 .9. 2006 19:48:29
alena
2 .5. 2007 18:54:26
kristýna
16 .6. 2007 10:19:12
Marie Nesetrilova
18 .6. 2007 22:42:50
Marie Nesetrilova
18 .6. 2007 22:43:58
Hana
2 .7. 2007 15:12:51
Hana
4 .7. 2007 12:48:39
Hana
22 .8. 2007 13:49:22
 
 
 
 
 
Jana Brodská
29 .8. 2007 19:41:37
Marie N esetrilova
18 .6. 2007 22:33:29
lenka
18 .8. 2007 0:32:17
Jana Brodská
29 .8. 2007 19:35:28
Pavla Zlámalová
12 .12. 2005 14:28:52
Lucie
2 .11. 2005 22:54:12
Lucie
2 .11. 2005 22:40:05
alena buriánková
4 .11. 2005 9:05:19